Прибирання приміщень приймального відділення

Перегляньте та збережіть собі алгоритм прибирання приміщень приймального відділення у медичному закладі з дотриманням вимог санепідрежиму.

Прибирання приміщень приймального відділенняЧитайте: 

Відпустки медичних працівників: складаємо графік на 2018-й рік!

Планування роботи медичного закладу на 2018 рік

Календарний план медоглядів дітей до 3 років

Покроковий алгоритм прибирання приміщень приймального відділення

Етап

Дії медперсоналу

І. Підготовчий

1. Вдягнути захисний одяг:

  • спеціальний халат (генеральне прибирання);
  • фартух;
  • хустину (шапочку);
  • чотиришарову маску;
  • гумові рукавички;
  • взуття зі шкіри або шкірозамінника.

2. Оглянути приміщення для прибирання:

3. Продезінфікувати ганчірки у дезінфекційному розчині згідно з методичними вказівками до цього розчину

ІІ. Основний

1. Взяти прибиральний інвентар (відро, швабру, щітку), окремо промаркований для кожного приміщення.
2. Почати вологе прибирання із підвіконня, батареї, панелі, меблів, дверей:

  • почистити раковини пастою;
  • помити підлогу методом двох відер (одне відро з дезінфекційним розчином, друге — з чистою водою).

3. Очистити чохли з поліетиленової клейонки на кушетках в оглядовому, процедурному кабінетах та кімнаті прийому пацієнтів:

  • двічі протерти чохол з інтервалом 15 хвилин полотниною, змоченою дезінфекційним розчином;
  • зняти чохол з кушетки та сполоснути водою;
  • висушити чохол.

4. Надіти на кушетку чистий та сухий чохол (у приймальному відділенні має бути декілька комплектів чохлів або підкладних клейонок).
5. Замінити простирадла:

  • у поліетиленовому чохлі — в кінці робочого дня;
  • покриті клейонкою лише зверху — після кожного пацієнта

ІІІ. Заключний

1. Очистити використаний прибиральний інвентар:

  • замочити у дезінфекційному розчині згідно з диспозицією, зазначеною у методичних рекомендаціях до відповідного дезінфекційного розчину;
  • прополоскати чистою водою та висушити;
  • швабру протерти двічі дезінфекційним розчином.

2. Провітрити приміщення.
3. Зняти захисний одяг.
4. Вимити руки з милом, витерти чистим індивідуальним рушником

У процедурному кабінеті заборонено користуватись щіткою та віником. Для прибирання санітарного вузла приймального відділення використовують спеціальний інвентар, який зберігають у цьому ж приміщенні. Такий інвентар не використовують для вологого прибирання інших приміщень.

Як створити наглядову раду ЗОЗ: алгоритм дій від розробників постанови

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді