⚡ Електронні медвисновки: ситуації та рішення
Ситуація 1
Пацієнт отримав статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документа
Що робити?Звернутися до сімейного лікаря або лікаря, який робив щеплення, щоб вони перевірили персональні дані пацієнта:
- ПІБ українською та англійською відповідно до паспортних документів
- РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, раніше — індивідуальний податковий номер — ІПН)
- УНЗР — унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру для цифрової ідентифікації людини
- дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження
- актуальний номер телефону
Також лікар має впевнитися, що в системі немає дублів профілю пацієнта або співпадінь із профілем іншої людини.
✅✅✅ Порядок вакцинації проти гострої респіраторної хвороби COVID-19: зразок СОП
Ситуація 2Пацієнт отримав статус «Помилка при генерації сертифіката».
Що робити?Звернутися до сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення, щоб той перевірив внесені персональні дані пацієнта.
Ситуація 3Пацієнт отримав статус: «Номер партії вакцини помилковий».
Що робити?Звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до ЕСОЗ. Лікар має позначити внесені дані як помилкові і додати нові дані без помилки.
Інакше пацієнт зможе отримати лише Міжнародне свідоцтво про вакцинацію, а не COVID-сертифікат.
У МОЗ розповіли, що вже понад 1,8 млн українців користуються електронним документом, що підтверджує вакцинацію проти COVID-19, у застосунку «Дія».
Нагадаємо: раніше МОЗ затвердило перелік організацій, представники яких підлягають обовязковій вакцинації проти COVID-19.
За інформацією МОЗ