Керувати, мотивувати, підтримати: дайджест про управління медперсоналом

Стрес та втома — супутники кожного медпрацівника, який працює повний робочий день у лікарні. Ці фактори знижують якість роботи, демотивують та суттєво ускладнюють стосунки в колективі та з пацієнтами. Мудрий керівник не ігноруватиме такі проблеми, а шукатиме рішення. В статті — поради фахівців, як знайти вихід та заслужити вдячність та повагу колег.

Лідерство

Коли керівник — лідер: підвищіть авторитет серед медпрацівників

Організувати роботу в медзакладі набагато простіше, якщо працівники мотивовані та поважають керівника медзакладу чи відділення. Перегляньте підказки, які допоможуть підвищити авторитет в очах підлеглих, та перевірте чи ви завжди поводилися правильно у складних ситуаціях.

Лідерство в медсестринстві: експрес-курс для головної медсестри

В умовах медреформи головним медичним сестрам як ніколи важливо здобувати та поліпшувати лідерські якості. Аби вашу думку почули і правильно зрозуміли, потрібно знати, як її подати. Для цього скористайтеся порадами, наведеними далі.

Мотивація медичного персоналу на практиці

Розглянемо питання мотивування медичного персоналу та його складові у ракурсі сестринської справи. Це допоможе скласти план усного чи письмового опитування молодшого та середнього медичного персоналу та розробити систему мотивації персоналу саме для вашого закладу охорони здоров’я.

Етика та деонтологія

Медицинская этика — практические советы и рабочие ситуации

Кодекс медицинской этики хоть и не прописан в нормативно-правовых актах, но соблюдать его должен каждый медработникам среднего и младшего звена. Важно, чтобы медперсонал был ознакомлен с принципами деонтологии, ориентировался в этических проблемах и знал, как действовать в разных ситуациях.

Деонтология среднего медицинского персонала

Деонтология среднего медицинского персонала — искусство, овладев которым, медицинский работник пробуждает в пациенте желание бороться с болезнью. Но с таким даром не рождаются — нужно регулярно проводить обучение персонала, контролировать и оценивать их навыки в этой области. Читайте в статье, на что при этом важно обращать внимание.

Професійне спілкування медичних працівників у соціальних мережах

Поширення соціальних мереж і легкий доступ до інтернету сприяють активному спілкуванню і, як наслідок, — віртуальному та реальному об’єднанню людей. Проте вони також створюють і нові виклики, адже рішення опублікувати недоречну інформацію може завдати людині, її близьким чи роботодавцю значної репутаційної шкоди.

Психологічна підтримка 

Профилактика эмоционального выгорания у медработников 

Читайте, как на уровне руководства медицинского учреждения организовать профилактику эмоционального выгорания у сотрудников: как распознать симптомы, отличить выгорание от стресса и предотвратить развитие синдрома.

Як подолати посттравматичний стрес у медичних працівників

Дуже важливо розуміти, що пережиті вашими колегами відчуття не є ознакою якоїсь фізичної чи психічної патології. Цей стан знаний у психіатрії як посттравматичний стрес і настає у людей, які зазнали травми або були у небезпеці (наприклад, солдати, польові медики, жертви чи свідки нещасного випадку, насильства). Наївно вважати, що посттравматичний стрес може спіткати тільки постраждалих від певних подій, тобто пацієнтів. Варто придивитися до своїх колег і підлеглих, адже медичні працівники, що стали свідком важких подій, також можуть опинитися у цьому важкому стані.

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді