Керівники закладів мають проаналізувати нормативні документи щодо обігу наркотичних лікарських засобів та розробити локальні порядки.
Локальний наказ про обіг підконтрольних лікарських засобів має містити додатки, серед яких:
- Перелік осіб, допущених до роботи, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;
- Акт приймання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у закладах охорони здоров’я згідно з додатком 1 до постанови КМУ від 13.05.2013 № 333;
- Журнал обліку за формою згідно з додатком 5 до постанови КМУ від 03.06.2009 № 589;
- Журнал обліку № 1296/о, затверджений наказом МОЗ від 07.08.2015 № 494;
- Журнал обліку № 1297/о, затверджений наказом МОЗ від 07.08.2015 № 494;
- Баланс товарноматеріальних цінностей за формою згідно з додатком 6 до постанови КМУ від 03.06.2009 № 589;
Читайте: "Електронний облік лікарських засобів та медичних виробів: приклад локального наказу"
- Звіт про кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що були використані закладом, а також про кількість їх запасів на 31 грудня звітного року за формою згідно з додатком 9 до постанови КМУ від 03.06.2009 № 589;
- Акт про факт пошкодження у закладі охорони здоров’я наркотичних засобів, психотропних речовин або прекурсорів, внаслідок чого вони стали непридатними для використання згідно з додатком 2 до постанови КМУ від 13.05.2013 № 333;
- Листок призначень лікарями наркотичних і психотропних лікарських засобів і виконання цих призначень за формою затвердженою наказом МОЗ від 07.08.2015 № 494;
- Список лікарів, які мають право виписувати наркотичні засоби, психотропні речовини на спеціальних рецептурних бланках ф3;
- Інформаційний лист за формою, затвердженою наказом МОЗ від 07.08.2015 № 494 тощо.
Читайте: "Вимоги до зберігання простерилізованих медичних виробів"
Скачайте локальний наказ для закладу, у структурі якого поєднано і стаціонар, і поліклініку