Наприкінці липня набрав чинності наказ МОЗ від 26.04.2017 № 459. Цим наказом Міністерство затвердило Порядок розміщення на інформаційних стендах у закладах охорони здоров’я інформації щодо наявності лікарських засобів, витратних матеріалів, медичних виробів та харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, отриманих за кошти державного та місцевого бюджетів, благодійної діяльності і гуманітарної допомоги (далі — Порядок). Інформаційні стенди у закладах охорони здоров’я розміщують, аби громадяни мали вільний доступ до інформації про наявні лікарські засоби, витратні матеріали, медичні вироби та харчові продукти для спеціального дієтичного споживання (відповідно до Порядку).
Читайте: "Надбавки медичним працівникам за інтенсивність та напруженість роботи — приклад наказу"
Розміщення та оновлення інформаційних стендів контролюють Міністерство охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, керівники структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
Санбюлетень повинен містити:
- номер телефону урядової «гарячої лінії»;
- місцерозташування закладу охорони здоров’я та номер телефону «гарячої лінії» МОЗ України;
- номери телефонів та місцерозташування територіального органу Національного агентства з питань запобігання корупції;
- місцерозташування та номер телефону приймальні керівника структурного підрозділу з питань охорони здоров’я органу місцевого самоврядування та/або місцевих (обласної, районної, міської) державних адміністрацій;
- номер телефону приймальні керівника закладу охорони здоров’я;
- наявні у закладі лікарські засоби, витратні матеріали, медичні вироби та харчові продукти для спеціального дієтичного споживання, отримані за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, благодійної діяльності і гуманітарної допомоги;
- права та обов’язки пацієнта відповідно до Основ законодавства України про охорону здоров’я від 19.11.1992 № 2801-ХІІ.
Щотижня інформацію на стенді оновлює відповідальна особа, призначена із числа працівників закладу охорони здоров’я. Крім зазначеного, вона може подати й інформацію щодо історії закладу, останні медичні новини, зразки документів тощо. Однак рекламні матеріали будь-якого формату на інформаційному стенді подавати не можна.
Читайте: "Совет медицинских сестер ЛПУ: организация и функции"
Рекламу лікарських засобів, у тому числі у вигляді інформаційних стендів, а також будь-яку іншу інформацію, що не стосується рекомендованого наповнення інформаційного стенда, розмістіть на відстані не менше трьох метрів від інформаційного стенда (відповідно до п. 7 Порядку).
Інформацію на стенді подайте за формою, наведеною у Додатку. На інформаційному стенді про лікарські засоби та харчові продукти для спеціального дієтичного споживання зазначте:
- торговельну назву;
- назву діючої речовини;
- форми випуску та дозування;
- джерела отримання (кошти державного та місцевого бюджетів, благодійної діяльності і гуманітарної допомоги);
- наявну кількість (актуальний стан раз на тиждень) у закладі охорони здоров’я;
- термін придатності.
3 метри або більше має бути між інформаційним стендом і будь-якою іншою інформацією, що не стосується стенда
Читайте: "Медицинская документация: бланки и правила хранения"
Щоб подати інформацію про витратні матеріали та медичні вироби, вкажіть такі дані:
- найменування;
- джерела отримання (кошти державного та місцевого бюджетів, благодійної діяльності і гуманітарної допомоги);
- наявну кількість (актуальний стан раз на тиждень) у закладі охорони здоров’я;
- термін придатності.