Анкетування пацієнтів диспансерно-поліклінічного відділення — приклад

Збережіть собі приклад анкетування пацієнтів поліклініки та використайте, щоб розробити опитувальник для відвідувачів вашого закладу.

Перегляньте приклад Анкети анонімного опитування пацієнтів щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду у диспансерно-поліклінічному відділенні

АНКЕТА
анонімного опитування пацієнта
щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду
у диспансерно-поліклінічному відділенні
КЗ «Зразківський обласний онкологічний диспансер»

1. Чи задоволені Ви роботою реєстратури?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Велика черга до реєстратури.
  • Інше:_____________________________________________________________________

2. Чи задоволені Ви ставленням до пацієнтів медичних сестер?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Медсестри неуважні, до пацієнтів ставляться недоброзичливо.
  • Несвоєчасно обслуговують пацієнтів пільгових категорій.
  • Інше:_____________________________________________________________________

Анкетування пацієнтів диспансерно-поліклінчного відділенняЧитайте: "Санбюлетень — розробляємо згідно з вимогами МОЗ"

3. Чи якісно обслуговують пацієнтів медичні сестри диспансерно-поліклінічного відділення?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

______________________________________________________________________________

4. Чи задоволені Ви умовами перебування у диспансерно-поліклінічному відділенні?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Неналежний санітарний стан відділення.
  • Неналежні побутові умови перебування пацієнтів.
  • Медична допомога недоступна для пацієнтів з обмеженою руховою активністю.
  • Інше:_____________________________________________________________________

Анкетування пацієнтів диспансерно-поліклінчного відділенняЧитайте: "Утилизация и уничтожение лекарственных средств – общие правила и формы"

5. Чи достатньо оглядової інформації, яку підготували медичні сестри?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть якої інформації бракує:

  • Про основне захворювання.
  • Щодо профілактики різних захворювань.
  • Інше:_____________________________________________________________________

Вкажіть, що на Вашу думку необхідно для поліпшення медсестринського обслуговування у відділенні:

  • збільшити кількість медичного персоналу;
  • поліпшити облаштування приміщень для загального користування пацієнтів (гардероби, туалетні кімнати), місця для очікування прийому у лікаря;
  • збільшити час для спілкування з пацієнтами.

Анкетування пацієнтів диспансерно-поліклінчного відділенняЧитайте: "Списання ліків та медичних виробів: 34 відповіді на актуальні запитання"

Ваші побажання щодо поліпшення роботи медичних сестер:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Дякуємо за Ваші відповіді!

Анкета є добровільною.

Відомості, отримані при обробці даних анкети, будуть використані для вдосконалення сестринського (медичного) догляду.

Заступник головного лікаря
з медсестринства                                          
Іщенко                                                  О. М. Іщенко

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів (ІІ група)

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді