Перегляньте приклад Анкети анонімного опитування пацієнтів щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду у диспансерно-поліклінічному відділенні
АНКЕТА
анонімного опитування пацієнта
щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду
у диспансерно-поліклінічному відділенні
КЗ «Зразківський обласний онкологічний диспансер»
1. Чи задоволені Ви роботою реєстратури?
- так
- ні
Якщо «ні», вкажіть причину:
- Велика черга до реєстратури.
- Медичний реєстратор ставиться до пацієнтів недоброзичливо.
- Інше:_____________________________________________________________________
2. Чи задоволені Ви ставленням до пацієнтів медичних сестер?
- так
- ні
Якщо «ні», вкажіть причину:
- Медсестри неуважні, до пацієнтів ставляться недоброзичливо.
- Не надають інформацію щодо порядку прийому лікаря, проведення діагностичних процедур.
- Несвоєчасно обслуговують пацієнтів пільгових категорій.
- Інше:_____________________________________________________________________
Читайте: "Санбюлетень — розробляємо згідно з вимогами МОЗ"
3. Чи якісно обслуговують пацієнтів медичні сестри диспансерно-поліклінічного відділення?
- так
- ні
Якщо «ні», вкажіть причину:
______________________________________________________________________________
4. Чи задоволені Ви умовами перебування у диспансерно-поліклінічному відділенні?
- так
- ні
Якщо «ні», вкажіть причину:
- Неналежний санітарний стан відділення.
- Неналежні побутові умови перебування пацієнтів.
- Медична допомога недоступна для пацієнтів з обмеженою руховою активністю.
- Інше:_____________________________________________________________________
Читайте: "Утилизация и уничтожение лекарственных средств – общие правила и формы"
5. Чи достатньо оглядової інформації, яку підготували медичні сестри?
- так
- ні
Якщо «ні», вкажіть якої інформації бракує:
- Про основне захворювання.
- Щодо профілактики різних захворювань.
- Інше:_____________________________________________________________________
Вкажіть, що на Вашу думку необхідно для поліпшення медсестринського обслуговування у відділенні:
- збільшити кількість медичного персоналу;
- поліпшити облаштування приміщень для загального користування пацієнтів (гардероби, туалетні кімнати), місця для очікування прийому у лікаря;
- збільшити час для спілкування з пацієнтами.
Читайте: "Списання ліків та медичних виробів: 34 відповіді на актуальні запитання"
Ваші побажання щодо поліпшення роботи медичних сестер:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Дякуємо за Ваші відповіді!
Анкета є добровільною.
Відомості, отримані при обробці даних анкети, будуть використані для вдосконалення сестринського (медичного) догляду.
Заступник головного лікаря
з медсестринства Іщенко О. М. Іщенко