Директор Одеської дитячої міської поліклініки № 6 про можливості для працівників і пацієнтів, які надала медреформа

Дізнайтеся, які завдання визначили для себе керівництво та колектив КНП «Дитяча міська поліклініка № 6» Одеської міської ради та які результати від співпраці з НСЗУ отримали

Як укладати контракти з керівниками ЗОЗ

Переорієнтувати надання медичних послуг на потреби та побажання маленьких пацієнтів — таким визначили для себе завдання у реформі керівництво та колектив КНП «Дитяча міська поліклініка № 6» Одеської міської ради. Тому насамперед змінили організацію медичної допомоги та поліпшили комунікацію з пацієнтами. Заклад став одним із перших, де впровадили сучасний інструмент контролю та управління потоком пацієнтів у рамках реалізації проєкту «Поліклініка без черг». Онлайн-записом та електронною чергою встигли скористатися понад 100 тис. людей.

Для максимального комфорту малюків і їхніх батьків приміщення закладу облаштовані якнайкраще. На кожному поверсі сучасні інтерактивні маленькі ігрові майданчики, зручні меблі в залах очікування, вільний Wi-Fi, інформаційні екрани. Паркова для машин на території лікувального закладу побудована з урахуванням маршруту пацієнта. Є окрема парковка для дитячих візочків. Також встановлено пандуси для людей з особливими потребами.

Заклад уклав із НСЗУ договори на надання первинної медичної допомоги на суму понад 41,8 млн грн, а також на 4 пакети медичних послуг зі спеціалізованої допомоги на суму понад 8,8 млн грн:

  • амбулаторна спеціалізована та високоспеціалізована допомога
  • медична реабілітація дорослим та дітям від трьох років з ураженням нервової системи
  • реабілітація немовлят, які народилися передчасно та/або хворими протягом перших трьох років
  • мобільна паліативна допомога дорослим та дітям

Директор Одеської дитячої міської поліклініки № 6 про можливості для працівників і пацієнтів, які надала медреформа

Невідкладна допомога за аспірації у дітей

Директор КНП — лікар-нейрохірург вищої категорії, кандидат медичних наук Сергій Горіщак зауважив:

На сьогодні головне моє завдання як адміністратора — показати пацієнтам зміни, які вже відбулися в українській медицині, зробити все, щоб вони їх відчули на собі, починаючи від обслуговування і закінчуючи спілкуванням з лікарем. У своїй управлінській практиці я дотримуюся пацієнторієнтованої моделі, яка включає висококомпетентний персонал, базові комунікативні навички та постійне покращення сервісних складових».

Також очільник Одеської дитячої міської поліклініки № 6 повідомив, що раціональне використання та ефективний розподіл коштів від НСЗУ, співпраця з міською владою та Департаментом охорони здоров’я дали змогу відкрити на базі закладу перший в Україні Центр раннього втручання. Фахівці з різних спеціальностей надають комплексну допомогу сім’ям із дітьми, які мають особливі потреби. Оснащення Центру повністю відповідає міжнародним нормам і стандартам. Для роботи фахівців з пацієнтами в домашніх умовах, так званих «домашніх візитів», поліклініка придбала мікроавтобус.

Для того щоб колектив закладу відчув на собі зміни та побачив ефективність реформи, у закладі збільшили зарплати медичних працівників. Сума зарплати залежить не лише від кількості підписаних із лікарем декларацій, а і якості медичного обслуговування. Це прописано в колективному договорі, тому все чесно та прозоро.

Як скласти договір оренди

Сергій Горіщак наголосив:

«...Завдяки використанню МІС, немає можливості сфальсифікувати дані, підробити цифри. Умови для всіх однакові. Можливість вносити зміни в колективний договір дозволила згадати та повернути до життя такі важливі соціальні деталі, як видача соку працівникам за шкідливі умови праці, або оплата відрядження, навчання перспективних співробітників повністю за рахунок закладу».

У рамках проєкту «Енергоефективна поліклініка» за кошти НСЗУ на даху встановили сонячні колектори, які майже цілий рік забезпечують заклад гарячою водою. Це вже оцінили працівники та клієнти закладу.

«Нам дуже тривожно чути меседжі про імовірне згортання змін у медичній галузі. Реформа вкрай необхідна. Попереду ще багато цікавої роботи. Щоб наш заклад надавав якісніші медичні послуги і ставав ще більш конкурентоспроможним», — підсумував директор.

За матеріалами НСЗУ

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів

Статті за темою

Усі статті за темою

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді