За словами  керівника відділу боротьби з корупцією центру «Ейдос» Гліба КАНЄВСЬКОГО, з початку 2016 року 13,8% процедур закупівель проведені київськими медичними закладами непрозоро.
        
        
            Такі результати пілотного проекту «Місцеві бюджети під контролем громадських та пацієнтських організацій».
«Загалом, за нашими підрахунками, 13,8% процедур закупівель київськими лікарнями були проведені з технічними порушеннями. Ці помилки впливають на кінцевий результат, а саме: на якість витрачання бюджетних коштів і, відповідно, на якість медичних послуг, які надають медичні заклади», — зазначив КАНЄВСЬКИЙ.
За його словами, способами обійти електронну систему публічних закупівель Prozorro є: розмитий опис предмету покупки, відсутність у переможців документів, які вимагалися на момент подачі заявки, підлаштовування умов під власних постачальників. За даними внутрішньої системи bi.prozorro, 79% закупівель мають низьку якість оголошень, а 72,5% — низьку конкурентну активність.
За інформацією УНІАН
            
         
        
            
                            
                    
                    Розповідаємо, якими порядками керуватися під час закупівлі ліків і медвиробів в умовах війни
                    
                
                                            
                    
                    Наприкінці грудня розробники електронної системи ProZorro інтегрували її з Національним переліком основних лікарських засобів. Користь для замовників — очевидна. Це значно зменшує ризик помилитися під час закупівлі ліків і збільшує конкуренцію. Розглянемо, із чого все розпочалося й чому це так важливо.
                    
                
                                            
                    
                    Дізнайтеся, чи повинен  головний лікар сільської лікарської амбулаторії  реєструвати заклад і себе в електронній системі.  Які аспекти роботи з електронною системою залежать від організаційно-правової форми закладу та його юридичного статусу?
                    
                
                                            
                    
                    Закупівля лікарських засобів проводиться відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922). Згідно з документом на замовника покладається обов’язок визначати предмет закупівлі відповідно до затвердженого Міністерством економічного розвитку наказу від 17.03.2016 № 454. Цей наказ  встановлює порядок ідентифікації  предмету закупівлі.
                    
                
                                            
                    
                    Для організації та проведення процедур закупівлі у медичному закладі має бути створено тендерний комітет або призначено уповноважену особу (осіб). Які вимоги на сьогодні висунуто до роботи тендерного комітету