Локальний протокол генерального прибирання у перев’язувальному кабінеті

UA RU
Збережіть собі локальний протокол генерального прибирання у перев’язувальному кабінеті, щоб підлеглі мали зручну шпаргалку для повсякденної процедури. Так персонал не пропустить важливих правил знезараження і виконає прибирання згідно з найсуворішими вимогами санепідрежиму.

Генеральне прибирання здійснює сестра медична перев’язувальна разом з молодшою медичною сестрою раз на тиждень згідно з графіком. Перев’язувальний кабінет прибирають тільки вологим методом. При цьому використовують дезінфекційний засіб, який не застосовують під час поточного прибирання.

Медичні сестри не знають, що в маніпуляційній і будь-якому іншому медичному кабінеті, де надають медичну допомогу з порушенням цілісності шкіри і слизових оболонок діють особливі вимоги до прибирання та зонування приміщень.

Оснащення для генерального прибирання у перев’язувальному кабінеті:

  • відро;
  • дві-три миски для дезрозчину і чистої води;
  • гідропульт або інший пристрій, яким розпилюють рідину;
  • щітка;
  • швабра;
  • дві-три ганчірки;
  • драбина;
  • захисний одяг;
  • технічний халат;
  • шапочка або косинка;
  • захисні окуляри;
  • маска або респіратор;
  • гумові рукавички.

Локальний протокол генерального прибирання у перев’язувальному кабінетіЧитайте: "Обробка медичних інструментів: гід по дезінфекції, ПСО, стерилізації в медицині"

Алгоритм генерального прибирання в перев’язувальній

Етап

Дії медперсоналу

І. Підготовчий

1. Одягнути технічний халат, шапочку, маску, гумові рукавички, захисні окуляри, шкіряне взуття.
2. Визначити площу поверхонь — підлоги, стін, дверей, вікон, підвіконь, меблів, апаратури, приладів, світильників).
3. Відсунути від стін шафи, тумбочки, столи, прибрати з них усі предмети, крім бактерицидної лампи

ІІ. Основний

1. Обприскати дезрозчином вікна на висоту не менше 2 м, стіни, двері, починаючи зверху донизу.
2. Двічі з інтервалом 15 хв протерти обладнання та апаратуру ганчіркою, змоченою у дезрозчині.
3. Обприскати дезрозчином (200 мл на 1 м2) підлогу відповідно до регламенту методичних вказівок.
4. Увімкнути бактерицидні лампи на 60 хвилин.
5. Протерти оброблені поверхні ганчіркою, змоченою водою, та витерти їх насухо.
6. Повторно увімкнути бактерицидні лампи на 30 хвилин.
7. Провести дезінфекцію бактерицидної лампи серветкою, змоченою 70%-вим етиловим спиртом.
8. Потерти екран сухим марлевим тампоном.
9. Протерти зовнішній корпус випромінювача серветкою, змоченою 3%-вим розчином перекису водню з 0,5%-вим мийним засобом

ІІІ. Заключний

1. Провітрити приміщення.
2.Зняти та продезінфікувати захисний одяг (халат, шапочку, маску, окуляри, гумові рукавички).
3. Вимити руки з милом, висушити індивідуальним рушником.
4. Зробити запис у журналі обліку відпрацьованого часу бактерицидної лампи

Розрахунки витрат дезінфекційних засобів на 1 м2 поверхні:

  • при протиранні — 0,1 л розчину;
  • при зрошуванні — 0,2 л розчину;
  • при замочуванні — 1 кг білизни на 4 л.

Атестація медичних працівників — 2025

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді