Пацієнт проти відеонагляду: як розв’язати конфлікт

455

Запитання

Що казати пацієнту, який проти відеоспостереження?

Відповідь

Ризик конфлікту із пацієнтом щодо відеоспостереження у медзакладі невеликий, адже громадяни постійно мають справу із відеокамерами на вулиці та в установах, а тому психологічно готові до зйомки. Але якщо пацієнт або відвідувач медзакладу рішуче проти відеозйомки, запропонуйте йому оформити заяву до керівника із вимогою знищити відповідні відеозаписи. Керівництво має надати відповідь у строки, передбачені статтею 20 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР.

У разі виникнення конфліктної ситуації викличте представника адміністрації лікувального закладу. Якщо поведінка відвідувача набуває агресивного характеру — викликайте поліцію.

Якщо у пацієнтів або відвідувачів виникають запитання щодо відеозйомки, ознайомте їх із Положенням про відеоспостереження та вкажіть на інформаційні таблички.

Пацієнт проти відеонагляду: як розв’язати конфліктЧитайте: "История болезни — как заполнять"

Отже, аби правильно організувати відеоспостереження у закладі охорони здоров’я, необхідно скласти Положення про відеоспостереження та розмістити інформаційні таблички. Якщо пацієнти або відвідувачі проти зйомки, повідомте їм, що вони можуть написати заяву з вимогою знищити відповідні записи.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Публічна інформація в медзакладі: як відповідати на запити

Якщо медзаклад фінансується з державного або місцевого бюджету, будьте готові отримувати запити на оприлюднення інформації. Яку інформацію вважати публічною і як реагувати на запити, читайте в статті
3262

Зміни у соціальному страхуванні медичних працівників

Із 1 січня 2023 року в ЗОЗ не обов’язково має працювати комісія із соціального страхування. Відтепер рішення про призначення страхової виплати ухвалює страхувальник або уповноважені ним особи. Що ще змінилося у сфері соціального страхування у 2023 році? Розглянемо далі
8625