Скільки разів можна вносити зміни до наказу з основної діяльності в медзакладі?

2060
Теми:

Запитання

Скільки разів можна вносити зміни до наказу з основної діяльності, чи є ліміт, після якого наказ вважаємо нечинним? Як законодавство регулює це питання?

Відповідь

Нормативно-правові акти не обмежують кількість змін та доповнень до розпорядчих, нормативних чи нормативно-правових документів.

Законодавчі обмеження можуть стосуватися обсягу змін. Якщо обсяг перевищено, маємо викласти документ чи норму в новій редакції. Однак ці обмеження встановлюють органи виконавчої влади для себе — у власних правилах підготовки проектів актів (постанов і розпоряджень).

Наприклад:

Якщо зміни за обсягом охоплюють більшу частину тексту або істотно впливають на його зміст, доцільно викласти акт (окремі норми) в новій редакції.
Пункт 29 постанови КМУ «Про затвердження Правил підготовки проектів актів Кабінету Міністрів України» від 06.09.2005 № 870

У разі внесення до нормативно-правового акта (структурної одиниці) змін, що за обсягом становлять більше половини тексту або істотно впливають на зміст, акт (структурну одиницю) необхідно викласти в новій редакції.

 Скачайте форму згоди на медичне втручання

Пункт 2.28 Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, затвердженого наказом Мін’юсту від 12.04.2005 № 34/5

Наведені норми поширюються лише на акти КМУ та документи, що підлягають державній реєстрації. Ви можете скористатися ними як зразком та відтворити в індивідуальній інструкції з діловодства.

Багаторазові зміни до документів ускладнюють кодифікаційну роботу, заважають підтримувати актуальний стан нормативної бази підприємства, перешкоджають інформаційно-довідковій роботі з документами.

Скільки разів можна вносити зміни до наказу з основної діяльності в медзакладі?Читайте: "Локальний наказ про дотримання санітарних норм у медичному закладі"

Наслідок — застосування неактуальних документів, норми яких відтак зазнали суттєвих змін або втратили чинність.

Отже, якщо зміни значні, ліпше видайте новий документ. А в одному з його пунктів зазначте, що документ-попередник з цього питання втратив чинність. Вкажіть його назву, дату та реєстраційний індекс:

Наприклад:

Визнати таким, що втратив чинність, наказ головного лікаря Київської клінічної лікарні № 111 «Про затвердження інструкції з діловодства Київської клінічної лікарні № 111 від 04.01.2016 № 1.

Накази про внесення змін підшивайте до справи за хронологією. Не порушуйте хронологію, щоб розмістити поруч виправлений документ і наказ про внесення змін.

Не проставляйте на оригіналах документів відмітки про внесення змін і доповнень. Натомість зробіть запис про внесення змін у графі «Примітки» журналу чи картки реєстрації. У примітці зазначте дату й реєстраційний індекс наказу про внесення змін.

До чого готуватися ЗОЗ після скасування Господарського кодексу

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Симптоми, причини та лікування ПТСР

Із кожним днем війни зростає кількість людей, які відчувають на собі її наслідки. Що таке посттравматичний стресовий розлад — розповідаємо в статті. Скачайте протокол лікування ПТСР та використовуйте в роботі
33802