Виправлення помилок в табелі робочого часу медичних працівників
Запитання
Чи можна робити виправлення помилок в табелі робочого часу медичних працівників і що робити, якщо помилка таки сталася?
Відповідь
Виправлень у Табелі робочого часу медпрацівників допускати не можна. Але іноді трапляються ситуації, коли до Табеля потрібно внести зміни після його заповнення і передачі до бухгалтерії. Приміром, коли працівник із запізненням повідомив, що відкрив лікарняний, або, перебуваючи у відпустці, захворів і надав лікарняний після закінчення відпустки.
Читайте: "Атестаційний звіт медсестри — зразок"
Правил внесення виправлень до Табеля робочого часу в законодавстві не встановлено. Тому радимо в Положенні, затвердженому в установі, прописати порядок внесення змін. Вносити зміни до Табеля потрібно лише після того, як працівник надасть підтвердні документи, а не просто усно повідомить про це. На підставі документів, що надав працівник, відповідальна за ведення Табеля особа проводить його коригування.
Актуальне в журналі «Управління закладом охорони здоров'я»:
Обліковуємо робочий час у різних ситуаціях
Організувати облік робочого часу, фактично відпрацьованого працівниками, — обов’язок керівника установи. Такий облік допомагає: контролювати, як працівники дотримуються встановленого режиму роботи; отримувати дані для розрахунку заробітної плати; коректно складати звіти до органів статистики.