Відповідь
Лікувально-профілактична робота медичного персоналу у дитячому закладі передбачає:
- систематичний нагляд за станом здоров’я дітей;
- інформування педагогічного персоналу про стан здоров’я дітей, рекомендований режим для дітей із відхиленнями у стані здоров’я;
- проведення щоденного амбулаторного прийому з метою медичної допомоги захворілим;
- активне виявлення захворілих дітей, своєчасну їх ізоляцію, організацію лікування та догляду за дітьми, що перебувають в ізоляторі;
- здійснення (за показниками) госпіталізації дітей у лікувальнопрофілактичні заклади, закріплені за дитячими оздоровчими таборами;
- при виникненні нещасних випадків — надання першої медичної допомоги, транспортування у найближчий стаціонар;
- негайне інформування відповідного відділу охорони здоров’я і СЕС про випадки інфекційних захворювань, організацію госпіталізації і транспортування хворих у лікарню;
- здійснення контролю за організацією харчування дітей: якістю продуктів, умовами їх зберігання, дотриманням строків реалізації, технологією приготування, якістю готової їжі, санітарним станом і утриманням харчоблоку; миттям посуду, проведення Cвітамінізації їжі, щоденних оглядів персоналу харчоблоку і дітейчергових, відбір добової проби їжі;
- систематичний контроль за санітарним станом і утриманням всіх приміщень і території табору, джерел водопостачання, за дотриманням правил особистої гігієни дітьми і персоналом;
- організацію і проведення санітарно-протиепідемічних заходів;
- проведення санітарно-просвітницької роботи з персоналом і дітьми;
- проведення ігор, вікторин, днів здоров’я, вечорів питань і відповідей, організацію санітарних постів і керівництво їхньою роботою;
- медичний контроль за організацією фізичного виховання дітей, станом і утриманням місць занять фізичною культурою;
Читайте: "Правила відвідування пацієнтів: зразок оформлення"
- спостереження за правильним проведенням заходів фізичної культури залежно від статі, віку і стану здоров’я дітей (ранкова гімнастика, плавання, змагання, спортивні ігри, заняття спортивних секцій, туризм, екскурсії, прогулянки тощо);
- систематичний контроль за проведенням оздоровчих заходів, у тому числі загартовувальних процедур (повітряні та сонячні ванни, купання тощо);
- участь у підготовці туристських походів і прогулянок (огляд дітей, ознайомлення з маршрутом, місцями відпочинку, перевірка одягу, взуття, наявність головних уборів, санітарної сумки), проведення бесід про режим у поході;
- ведення медичної документації, складання звітів із проведенням аналізу ефективності перебування дітей у таборі.
Читайте, з чого почати впровадження системи НАССР, як правильно це зробити, що вказати у програмах-передумовах, а також за що відповідають працівники та керівник закладу
Организация лечебного питания требует участия медицинских сотрудников на каждом уровне управления. Читайте, как согласно законодательству планировать, контролировать организацию питания больных и кто отвечает за каждый шаг приготовления и подачи еды в лечебно-профилактическом учреждении
Дізнайтеся про основні аспекти роботи дієтсестри у медзакладі, ознайомтеся з докладним переліком обов’язків цього персоналу та вимоги до цієї посади відповідно до законодавства.
Совет по лечебному питанию в ЛПУ – это консультативно-совещательный орган по вопросам организации питания в медучреждении. Читайте, какие функции выполняет совет, кто в него входит и как организовать его работу правильно.
Перегляньте докладний перелік документів, які врегульовують діяльність секторів лікувального харчування у медичному закладі на законодавчому рівні, а також дізнайтеся, які саме локальні документи треба розробити, щоб організувати лікувальне харчування у медзакладі бездоганно.