Для стаціонарних закладів важливим є встановлення правил відвідування хворих. Неврегульований потік відвідувачів може значно ускладнювати роботу закладу. На людей, які прийшли відвідати хворого і впевнені у своєму праві зробити це у зручний для них час та спосіб, впливати значно легше, маючи вагомі аргументи у вигляді затвердженого порядку відвідування пацієнтів закладу. Проте пам’ятайте, що порядок відвідування не має обмежувати спілкування хворих із близькими, а покликаний лише привести цей процес у відповідність до режиму роботи закладу і його структурних підрозділів та до Правил внутрішнього трудового розпорядку. Крім дозволених для відвідин годин, правила для відвідувачів мають містити вимоги щодо дотримання санітарно-протиепідемічного режиму у закладі та загальноприйнятих норм поведінки у громадських місцях.
Зразок оформлення правил відвідування пацієнтів закладу охорони здоров’я
Додаток 2 до наказу головного лікаря
Зразківської міської лікарні № 1
від «16» червня 2015 р. № 46
ПРАВИЛА ВІДВІДУВАНЬ ПАЦІЄНТІВ
у Зразківській міській лікарні № 1
1. Відвідини пацієнтів дозволені у всіх відділеннях Зразківської міської лікарні № 1 (далі — Заклад).
2. Вхід до стаціонару відвідувачів у верхньому одязі заборонений.
3. Дозволено одночасне відвідування хворого лише однією особою, тривалістю не більше ніж 20 хвилин.
4. Відвідини дозволені щодня з 11:00 до 13:00 та з 17:00 до 19:00.
5. До хворих у важкому стані відвідувачі допускаються з дозволу завідувача відділення або чергового лікаря.
6. Відвідувачі зобов’язані підтримувати чистоту на території Закладу і не порушувати спокій хворих відповідно до Правил внутрішнього трудового розпорядку.
Читайте: "Розрахунок квоти інвалідів у медичному закладі: калькулятор"
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
7. Категорично забороняється сидіти у палатах на ліжку хворого чи інших пацієнтів.
8. Вхід до Закладу під час тихої години — з 15:00 до 17:00 — і після 19:00 заборонений.
9. Відвідувачі у нетверезому стані до хворих не допускаються.
10. Відвідувачі зобов’язані дотримуватися загальноприйнятих норм спілкування з пацієнтами та медичним персоналом.
11. Відвідувачам забороняється вступати у суперечки і сварки з персоналом Закладу.
12. Із претензіями і непорозуміннями просимо відвідувачів звертатися до чергового лікаря, завідувача відділення або до адміністрації Закладу.
Головний лікар Мiщенко З. Ф. Міщенко