Зміни до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики не зобов’язують керівників закладів охорони здоров’я (ЗОЗ) отримувати нову ліцензію чи вносити зміни до чинних. Про це під час ранкового брифінгу 18 лютого розповіла заступниця міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Марія Карчевич.
Ваш безплатний доступ до курсів підвищення кваліфікації
NB! Медзаклади зобов'язані упродовж 5 місяців почати роботу в електронній системі охорони здоров’я, якщо ще не працюють із цією системою.
«Заклади охорони здоров’я, незалежно від форми власності, мають вести базові медичні записи в електронній системі охорони здоров’я. Це дозволить зберігати необхідну медичну інформацію про пацієнта в єдиному місці — електронній медичній картці. Таким чином, не буде межі між приватною та державною медициною. Усі заклади працюватимуть у рівних умовах, а пацієнт завжди матиме доступ до своєї електронної медичної карти, незалежно від того, в якому закладі він обслуговується — комунальному чи приватному», — сказала Карчевич.
За словами заступниці міністра, правила ведення первинної облікової медичної документації залишаються незмінними. Їх регламентують чинні накази МОЗ та інші нормативно-правові акти.
«На сьогодні у нас є обов’язкова вимога в законодавстві про ведення в електронному обліку таких документів, як, приміром, медичний висновок про тимчасову непрацездатність, медичний висновок про народження дитини, записи про вакцинацію та електронний рецепт на цукрознижувальні препарати. Відповідно, така первинна облікова медична інформація має обов’язково вноситися до ЕСОЗ», — додала вона.
ЗОЗ переходитимуть на цифровий облік меддокументації поступово. Відповідно законодавці вноситимуть зміни до нормативно-правових актів.
Раніше в МОЗ розповіли, як під’єднати медзаклад до ЕСОЗ.
За матеріалами сайту МОЗ
⭐ Локальні накази як основний інструмент управління роботою медзакладу ⭐ Зміни в оформленні реквізитів, визначені ДСТУ 4163:2020 ⭐ Протоколи лікарські і медсестринські: вимоги до оформлення ⭐ Електронні записи: чи заміняють паперові форми ⭐ Типові помилки в роботі з документами