Контактний центр працюватиме за номером 16-77 упродовж трьох місяців. Консультації можна буде отримати щоденно з 08 до 22 години.
Електронні лікарняні: що потрібно знати керівнику
Обслуговуватимуть «гарячу лінію» близько 20 операторів. Вони надаватимуть людям консультації з питань, пов’язаних із запуском електронних лікарняних.
«Щоб адаптувати зміни швидше та якісніше, нам потрібно налагодити взаємодію з людьми. Тому ми разом з повноцінним стартом реформи запустили «гарячу лінію» і розраховуємо на зворотній зв’язок, щоб покращити сервіс державних цифрових послуг і разом зробити його зручним та зрозумілим для всіх», — заявила заступниця міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку Марія Карчевич.
За даними МОЗ, із моменту запуску реформи лікарняних в електронній системі охорони здоров’я лікарі сформували понад 3,9 млн медичних висновків про тимчасову непрацездатність. На їхній підставі в реєстрі Пенсійного фонду (ПФУ) сформовано 2,9 млн е-лікарняних. Виплати за ними вже становлять понад 1 млрд грн.
«Запуск такого масштабного сервісу ставить перед нами великі виклики, і ми хочемо адекватно на них реагувати, аби реформи в медичній сфері проходили безболісно для лікарів та пацієнтів», — зазначила Марія Карчевич.
До запуску контактного центру долучилися МОЗ, Мінсоцполітики, Мінцифри, НСЗУ, ПФУ та ФСС. Підтримав проєкт Світовий банк.
Нагадаємо, раніше НСЗУ представила оновлену статистику створення медичних висновків про тимчасову непрацездатність
За матеріалами сайту МОЗ