Виплати медпрацівникам за роботу, пов'язану з вакцинацією: вебінар
Перший інформаційний ресурс — АІСФ чат-бот у Telegram. Він надає підказки та відповіді на 50 найпоширеніших запитань, які можуть виникнути під час заповнення карти-повідомлення про несприятливі події після імунізації в автоматизованій системі з фармаконагляду (АІСФ).
За допомогою чат-бота можна:
- ознайомитися з системою АІСФ
- знайти відповіді на загальні питання про оформлення карт-повідомлень
- дізнатися, як уникнути типових помилок та інше
Скористатися консультацією чат-бота можна за три кроки:
- зайти в застосунок Telegram на смартфоні або комп’ютері
- увести в пошуковому рядку «АІСФ чат-бот» або перейти за посиланням
- після старту обрати розділ та питання, яке цікавить, і отримати відповідь
АІСФ чат-бот доповнює інструкцію, розміщену на сайті Державного експертного центру МОЗ і діє паралельно з нею.
Друге інформаційне джерело — відеоінструкція «Як повідомити про небажані реакції після ліків та вакцин?».
У ньому директор департаменту з фармаконагляду ДЕЦ Тетяна Башкатова заповнює карту-повідомлення про небажані реакції після вакцинації проти COVID-19 у режимі онлайн. Вона робить це від імені пацієнта, однак інформація та надані коментарі, вважають у МОЗ, будуть корисними і для медичних працівників та всіх зацікавлених.
Нагадаємо, раніше НСЗУ роз’яснило, що робити лікарю, якщо у пацієнта не формується COVID-сертифікат.
За матеріалами сайту МОЗ