Платні послуги в медзакладі: навчальний курс
Скаргу подають через електронну форму на сайті НСЗУ.
Пацієнт може поскаржитися на безпідставну відмову в наданні послуги чи вимагання грошей.
Алгоритм оформлення скарги
1. Зазначити прізвище, ім’я та по батькові, дату народження (в форматі день, місяць, рік народження) та дату події, яка сталась.
2. Вказати назву лікарні. Цю інформацію можна отримати:
- в реєстратурі закладу
- на сайті місцевого департаменту охорони здоров’я
- на дашборді НСЗУ (на дашборді також можна подивитися, які безплатні послуги надає лікарня за угодою з НСЗУ)
3. Вказати посаду, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка відмовилася надати допомогу, вимагала оплату за медичні послуги, ліки чи інші матеріали.
4. Описати ситуацію: в наданні якої саме послуги відмовили або за яку вимагали гроші. По можливості зазначити суму коштів, яку втрачено, або яку вимагали надати.
5. Вказати контакти: номер телефону, електронну адресу.
6. Подзвонити у контакт-центр НСЗУ за безплатним номером 16-77, якщо залишилися запитання стосовно оформлення звернення зі скаргою.
NB! Комунальні та державні заклади охорони здоров'я мають право надавати пацієнтам платні медичні послуги, які не входять до Програми медичних гарантій. Згідно з переліком і тарифами, визначеними їх власником або уповноваженим органом, із урахуванням постанови КМУ №1138. Оплата здійснюється у вигляді офіційних платежів за надання платних послуг.
За матеріалами НСЗУ
Медреформа хоче перевірити кожного керівника на бізнес-чуття і для цього пропонує новий інструмент — платні послуги. А тепер обирайте: чекати «милості» від місцевої влади чи самостійно подбати про оплату праці лікарів та ремонт закладу