Перелік опорних закладів визначений на основі відповідної Методики формування мережі. Працювала над цим робоча група, сформована МОЗ за участю представників НСЗУ, Мінрегіону, представників проєкту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» та обласних державних адміністрацій.
Підсумки — 2019: дайджест змін у медичному законодавстві
Однією з головних умов формування переліку стала доступність закладів для пацієнтів. Шлях до лікарні не повинен перевищувати 1 год.
До переліку увійшли заклади охорони здоров’я, які відповідають вимогам або можуть бути підвищеними до багатопрофільних лікарень інтенсивного лікування першого або другого рівня, що забезпечуватимуть:
- безпечну медичну допомогу на основі доказової медицини
- своєчасний доступ до медичної допомоги
- економічну ефективність
Зауважимо, що економічна ефективність тут полягає у забезпеченні максимально можливої якості медичної допомоги за умови раціонального та ощадливого використання ресурсів. Опорні заклади матимуть належне робоче навантаження і гарантуватимуть належний рівень безпеки пацієнта.
Нагадаємо, що восени за ініціативою КМУ змоделювали мережі надання всіх публічних сервісів та послуг, як-от освіта, медицина, соціальні послуги, адміністративні послуги тощо в кожній області.
- Нові посади керівників, або Все, що ви хотіли знати про Наказ МОЗ № 1977
- Медичний директор і його заступники: як визначати керівні посади
- Генеральний директор КНП з економічною освітою: чи правомірно
- Як увести у штатний розпис посаду медичного директора та його заступників
- Як установити посадові оклади гендиректору, меддиректору та їхнім заступникам
- Посадова інструкція медичного директора
- Посадова інструкція заступника генерального директора
- Чи може особа одночасно бути і директором, і медичним директором