На лікарів покладається професійний обов’язок підтримувати здоров’я та рятувати життя пацієнта. Саме тому вкрай важливим є їх постійний розвиток, удосконалення навичок та здобуття нових знань щодо свого фаху. Сучасна система післядипломного навчання ніяким чином не мотивувала лікарів до розвитку та не давала фахівцю ніякої самостійності у виборі методів, форм та тематичного наповнення навчання. Ці недоліки часто призводили до того, що удосконалення знань та вмінь було формальним та виконувалося за рік перед атестацією.
Запропонована ж модель безперервного професійного розвитку передбачає постійне навчання упродовж професійного життя лікаря. Окрім того, БПР даватиме змогу лікарям самостійно обирати як та що вони вивчатимуть. Така модель дає змогу оптимізувати навчальний процес та адаптувати його до конкретних практичних потреб медзакладу, де працює лікар, чи самого фахівця.
Читайте: "Фінансовий план КНП: як відобразити господарську діяльність"
Для пацієнтів безперервний професійний розвиток його лікаря означає, що він тримає медобслуговування у фахівця, який найвищий рівень кваліфікації та компетенцій та постійно їх вдосконалює.
Нова модель передбачає демонополізацію освітнього процесу фахівців у сфері охорони здоров’я — обмеження переліку надавачів освітніх послуг скасовують, відкриваючи можливості вільної конкуренції.
Переглянути законопроект МОЗ України "Деякі питання безперервного професійного розвитку лікарів"
Читайте: "Профілактика грипу й ГРВІ в медзакладі: приклад наказу та рекомендації"
Громадський розгляд законопроекту триватиме до 14.02.2019. Контакти для надсилання зауважень та пропозицій — [email protected]; 01601, м. Київ, вул. Грушевського, 7, Директорат науки, інновацій, освіти та кадрів МОЗ України.