Стартував новий соціально-інформаційний проект — «Профілактика та контроль гіпертонії — запорука здоров’я нації»

4 червня 2013 року в Житомирі розпочався перший етап соціально-інформаційного проекту «Профілактика та контроль гіпертонії — запорука здоров’я нації». Головна мета проекту — це пропаганда ранньої діагностики та своєчасного лікування гіпертонічної хвороби, а також впровадження відповідних механізмів у систему охорони здоров’я України.

4 червня 2013 року в Житомирі розпочався перший етап соціально-інформаційного проекту «Профілактика та контроль гіпертонії — запорука здоров’я нації». Його ініціаторами та організаторами виступили громадська організація «Проти гіпертензії» та «Асоціація замовників і виробників соціальної реклами в Україні».

Проблема гіпертонії є надзвичайно актуальною для України. За даними Міністерства охорони здоров’я України (МОЗ) за останні 10 років рівень захворюваності на гіпертонічну хворобу виріс майже втричі. Однією з головних причин невтішної статистики є масове самолікування. Серед 14 мільйонів пацієнтів лише 60% мають встановлений діагноз. Із них тільки 25% отримують повноцінне лікування.
Головна мета проекту — це пропаганда ранньої діагностики та своєчасного лікування гіпертонічної хвороби, впровадження відповідних механізмів у систему охорони здоров’я України.

У межах реалізації проекту передбачено ряд інформаційно-просвітніх заходів, зокрема:

1. Контроль лікування пацієнтів на артеріальну гіпертензію лікарями-експертами, включаючи самоконтроль пацієнтами стану здоров’я за допомогою щоденників (На цю тему також читайте статтю Абдумурата БАБАДЖАНОВА та Лариси КАДОМЦЕВОЇ «Прихильність до лікування хворих на гіпертонічну хворобу» у травневому номері журналу «Управління закладом охорони здоров’я»).

2. Залучення фармацевтів до моніторингу артеріального тиску пацієнтів безпосередньо в аптечних закладах ( На цю тему також читайте статтю Івана ЦАНЬКА та Ярослава КЕЛЕБАНА «Вартість лікування гіпертонічної хвороби препаратами різних виробників» у травневому номері журналу «Управління закладом охорони здоров’я»).

3. Розміщення санбюлетенів в медичних закладах (На цю тему також читайте матеріал «Школа пацієнта» у квітневому номері журналу «Довідник головної медичної сестри»), постерів в аптеках і громадському транспорті.

4. Розміщення зовнішньої і внутрішньої соціальної реклами.

5. Розміщення роликів соціальної реклами в ЗМІ.

Атестація медичних працівників — 2025

Статті за темою

Усі статті за темою

Антибіотикотерапія: коли доцільно призначати та як уникнути побічних реакцій

18 листопада розпочинається Всесвітній тиждень обізнаності про антибіотики. З’ясуйте, за яких умов доцільно призначати антибіотиотерапію та як мінімізувати ризики для пацієнта
128855

Ботулізм: симптоми, лікування та профілактика

Просвітницька робота серед пацієнтів має важливе значення для профілактики смертельно небезпечних хвороб. Медичні праціники мають знати симптоми ботулізму і ділитися інформацією пацієнтами
10326

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді