Стартував новий соціально-інформаційний проект — «Профілактика та контроль гіпертонії — запорука здоров’я нації»

4 червня 2013 року в Житомирі розпочався перший етап соціально-інформаційного проекту «Профілактика та контроль гіпертонії — запорука здоров’я нації». Головна мета проекту — це пропаганда ранньої діагностики та своєчасного лікування гіпертонічної хвороби, а також впровадження відповідних механізмів у систему охорони здоров’я України.

4 червня 2013 року в Житомирі розпочався перший етап соціально-інформаційного проекту «Профілактика та контроль гіпертонії — запорука здоров’я нації». Його ініціаторами та організаторами виступили громадська організація «Проти гіпертензії» та «Асоціація замовників і виробників соціальної реклами в Україні».

Проблема гіпертонії є надзвичайно актуальною для України. За даними Міністерства охорони здоров’я України (МОЗ) за останні 10 років рівень захворюваності на гіпертонічну хворобу виріс майже втричі. Однією з головних причин невтішної статистики є масове самолікування. Серед 14 мільйонів пацієнтів лише 60% мають встановлений діагноз. Із них тільки 25% отримують повноцінне лікування.
Головна мета проекту — це пропаганда ранньої діагностики та своєчасного лікування гіпертонічної хвороби, впровадження відповідних механізмів у систему охорони здоров’я України.

У межах реалізації проекту передбачено ряд інформаційно-просвітніх заходів, зокрема:

1. Контроль лікування пацієнтів на артеріальну гіпертензію лікарями-експертами, включаючи самоконтроль пацієнтами стану здоров’я за допомогою щоденників (На цю тему також читайте статтю Абдумурата БАБАДЖАНОВА та Лариси КАДОМЦЕВОЇ «Прихильність до лікування хворих на гіпертонічну хворобу» у травневому номері журналу «Управління закладом охорони здоров’я»).

2. Залучення фармацевтів до моніторингу артеріального тиску пацієнтів безпосередньо в аптечних закладах ( На цю тему також читайте статтю Івана ЦАНЬКА та Ярослава КЕЛЕБАНА «Вартість лікування гіпертонічної хвороби препаратами різних виробників» у травневому номері журналу «Управління закладом охорони здоров’я»).

3. Розміщення санбюлетенів в медичних закладах (На цю тему також читайте матеріал «Школа пацієнта» у квітневому номері журналу «Довідник головної медичної сестри»), постерів в аптеках і громадському транспорті.

4. Розміщення зовнішньої і внутрішньої соціальної реклами.

5. Розміщення роликів соціальної реклами в ЗМІ.

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів

Статті за темою

Усі статті за темою

Ботулізм: симптоми, лікування та профілактика

Просвітницька робота серед пацієнтів має важливе значення для профілактики смертельно небезпечних хвороб. Медичні праціники мають знати симптоми ботулізму і ділитися інформацією пацієнтами
8654

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді