Підсумки навчального проекту за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання зі спеціальності «Організація і управління охороною здоров’я»

Учасники, які пройшли навчання, отримали посвідчення про закінчення циклу тематичного удосконалення із відміткою «20 балів».

Підвищення кваліфікації та безперервне професійне вдосконалення медиків є необхідною умовою розвитку вітчизняної галузі охорони здоров’я. Однак сучасний темп життя вимагає відходу від традиційних методів навчання та впровадження навчальних програм, максимально адаптованих до потреб управлінців у медицині. Саме тому журнал «Управління закладом охорони здоров’я» став одним з ініціаторів впровадження проекту дистанційного навчання головних лікарів та їхніх заступників.

У березні 2013 року стартував заочний етап навчального проекту за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання зі спеціальності «Організація і управління охороною здоров’я», організований спільно Національною медичною академією післядипломної освіти імені П. Л. Шупика та редакцією журналу «Управління закладом охорони здоров’я». Протягом десяти місяців (до грудня 2013 року) читачі журналу мали змогу навчатися дистанційно, адже за вказаний період було опубліковано десять тематичних модулів, присвячених різним аспектам управлінської діяльності у закладі охорони здоров’я, та тестові завдання до них.

Відповідно до Умов участі у циклі тематичного удосконалення за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання, опублікованих у № 03/2013 журналу «Управління закладом охорони здоров’я», учасники проекту мали до 20 числа кожного місяця надсилати відповіді на тестові завдання до редакції журналу, яка забезпечувала їм повну інформаційну підтримку.

У проекті взяли участь дві групи фахівців. Перша, яка нараховувала 49 осіб, вивчала лекції циклу тематичного удосконалення у номерах журналу «Управління закладом охорони здоров’я», друга група із 11 осіб опановувала матеріал на сайті Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика.

Тих учасників, які за відповіді на тестові завдання у сумі отримали понад 60 балів, було запрошено на очний цикл навчання, який проводився 17‑21 березня 2014 року на базі Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика.

На урочистому закритті очної частини проекту до слухачів зі словами привітання звернувся генеральний директор Цифрового видавництва Експертус Артем ТЕПЛЯКОВ, який підкреслив, що подібні проекти для вітчизняної медицини є істотним кроком уперед, адже сприяють професійному вдосконаленню фахівців охорони здоров’я.

Генеральний директор Цифрового видавництва Експертус особисто нагородив усіх присутніх слухачів циклу тематичного удосконалення сертифікатом учасника. Учасники, які пройшли також і очне навчання на базі Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, отримали посвідчення про закінчення циклу тематичного удосконалення із відміткою «20 балів» за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України.

Варто зазначити, що цей навчальний цикл проводився вже не вперше, адже пілотний проект було успішно проведено спільно з журналом «Управління закладом охорони здоров’я» у 2012 році.

Ефективний керівник медсестринського персоналу

Статті за темою

Усі статті за темою

Туга пов’язка для зупинення кровотечі: алгоритм накладання

Тиснуча пов'язка — дієвий засіб зупинки венозної кровотечі, також вона дає змогу зменшити втрати артеріальної крові. Збережіть алгоритм накладання пов'язки та викорисовуйте для допомоги пацієнтам
21704

Гемофілія: симптоми, класифікація, лікування

Клінічні прояви, класифікація, діагностика та лікування: до Всесвітнього дня гемофілії 17 квітня читайте та скачуйте протокол медичної допомоги при цьому захворюванні
4656

Антибіотикотерапія: коли доцільно призначати та як уникнути побічних реакцій

З’ясуйте, за яких умов доцільно призначати антибіотиотерапію, як мінімізувати ризик алергічної реакції унаслідок застосування антибіотиків і чи доцільно проводити пробу на індивідуальну чутливість до ЛЗ
119832

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді