Посада сестри медичної кабінету телемедицини I кваліфікаційної категорії належить до посад молодших спеціалістів з медичною освітою обласної клінічної лікарні (далі — ОКЛ) і підпорядковується завідувачу кабінету телемедицини.
Мета роботи сестри медичної кабінету телемедицини — поліпшувати здоров’я населення шляхом забезпечення постійного доступу до медичних послуг належної якості на будь-якій відстані.
Варто зауважити в посадовій інструкції, що сестра медична кабінету телемедицини під час оформлення медичних документів засвідчує тільки те, у чому особисто переконана, або те, що підтверджують інші медичні документи встановленої форми.
Читайте: "Відрядження медичних працівників: оплата, документація, порядок"
Логічно, що медсестра такого профілю повинна уміти працювати із комп’ютером та іншою організаційно-комунікаційною технікою, здатна вивчати і розуміти загальні технічні вимоги для системи телемедицини.
Обов’язки медсестри кабінету телемедицини:
- Бере участь у заходах, що застосовують під час надання медичної допомоги з використанням засобів дистанційного зв’язку у вигляді обміну електронними повідомленнями.
- Контролює ведення медичної, статистичної та облікової документації в електронній та паперовій формі, яку використовують під час надання медичної допомоги із застосуванням телемедицини, зокрема форми первинної облікової документації № 003/тм «Журнал обліку телемедичних консультацій» (затверджена наказом МОЗ від 19.10.2015 № 681).
- Виконує службові доручення завідувача кабінету телемедицини, пов’язані із взаємодією зі структурними підрозділами ОКЛ, юридичними та фізичними особами — підприємцями, що надають медичну допомогу із застосуванням телемедицини.
- Бере участь у розробці рекомендацій щодо застосування телемедицини у закладах охорони здоров’я.
- Забезпечує ефективне використання матеріально-технічної бази кабінету телемедицини.
- Зберігає конфіденційність і цілісність інформації про стан здоров’я пацієнта, дотримує вимог етики та деонтології надання медичної допомоги.
Читайте: "Доплаты медсестрам: условия начисления и примеры из практики"
- Надає екстрену та планову медичну допомогу, допомагає лікарю-консультанту планувати подальші призначення для пацієнта, процедури або прямі прийоми, якщо пацієнт потребує госпіталізації, як зазначено у лікувальних документах.
- Бере участь у формуванні запиту для проведення телемедичного консиліуму, забезпечує документальне супроводження під час пошуку необхідних консультантів.
- Веде облік запитів на телемедичне консультування та опрацьованих висновків консультантів.
- Інформує пацієнта та/або лікуючого лікаря про результат телемедичного консультування.
- Зберігає висновки консультантів на паперових носіях та за необхідності копіює їх.
- Оформлює за дорученням завідувача супроводжувальні документи стосовно направлення пацієнтів для отримання медичної допомоги до інших закладів охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу.
Читайте: "Доплата за роботу з медичними відходами — коли передбачена?"