Порядок прийому та перебування пацієнтів у диспансерно-поліклінічному відділенні

Перегляньте та збережіть собі порядок прийому та перебування пацієнтів у диспансерно-поліклінічному відділенні.

Порядок прийому та перебування пацієнтів у диспансерно-поліклінічному відділенніЧитайте: 

Охрана труда младшей медицинской сестры 

Стерилизация в автоклаве: безопасность, режимы

 

Зразок оформлення порядку прийому пацієнтів у диспансерно-поліклінічному відділенні

Порядок прийому та правила перебування пацієнтів
у диспансерно­-поліклінічному відділенні

І. Загальні положення

1. Комунальний заклад «Зразківський обласний онкологічний диспансер» Зразківської обласної ради (далі — диспансер) надає медичні послуги, сестринський (медичний) догляд за графіком, встановленим адміністрацією диспансеру.

2. Пацієнтів у диспансерно-­поліклінічне відділення приймають з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 18:00. Щосуботи з 08:00 до 13:00 прийом здійснює лікар­-хірург-­онколог (за графіком роботи відділення). Неділя та святкові дні є вихідними.

3. Лікарі закладу розробляють план обстежень, виконують діагностичні маніпуляції або інші додаткові послуги, надають висновки та рекомендації лише після того, як пацієнт отримає консультацію лікаря амбулаторного прийому.

Порядок прийому та перебування пацієнтів у диспансерно-поліклінічному відділенніЧитайте: "Австралійське піднімання: алгоритм виконання"

 

 ІІ. Порядок прийому пацієнтів у диспансерно-­поліклінічне відділення

1. Координаційну роботу при зверненні пацієнтів забезпечує реєстратура. Медичний реєстратор розподіляє пацієнтів між лікарями, надає їм довідкову інформацію про роботу відділення: час прийому, перелік послуг тощо. Пацієнти можуть отримати довідкову інформацію також за телефоном: 0 44 123 45 67.

2. Пацієнтів обслуговують у реєстратурі у порядку загальної черги.

3. Право на позачергове обслуговування мають громадяни, які належать, зокрема, до таких пільгових категорій:

  • учасники бойових дій;
  • інваліди війни;
  • особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • учасники антитерористичної операції;
  • медичні працівники під час проходження обов’язкових медичних оглядів;
  • громадяни, які проживають у населених пунктах, віддалених від обласного центру.

4. За екстреними показаннями медичну допомогу, сестринський (медичний) догляд у диспансері надають з моменту звернення пацієнта тільки за інформованою згодою пацієнта (винятком може бути терміновий невідкладний стан).

5. Дітям до 16 років медичні та консультативні послуги надають у присутності батьків або законних представників.

Порядок прийому та перебування пацієнтів у диспансерно-поліклінічному відділенніЧитайте: "Принципи надання невідкладної допомоги при анафілактичному шоці"

  

 

ІІІ. Правила перебування у диспансерно­-поліклінічному відділенні

1. Пацієнти та відвідувачі диспансерно­-поліклінічного відділення зобов’язані здавати верхній одяг у гардероб.

2. Для запису на всі види медичних послуг пацієнт має звернутися до реєстратури диспансерно­-поліклінічного відділення на першому поверсі. Якщо пацієнт прийшов до відділення вперше, медичний реєстратор заповнює амбулаторну карту, в якій зазначає загальні дані про пацієнта. На прохання реєстратора пацієнт надає документ, що засвідчує його особу (якщо документа немає, пацієнт може звернутися до завідувача відділення для подальшого оформлення первинної медичної документації).

3. На реєстратурі пацієнту видають талон на прийом до лікаря відповідної спеціальності. У талоні зазначають прізвище, ініціали та місце проживання пацієнта, номер кабінету консультативного прийому та ПІБ лікаря­спеціаліста, до якого направили пацієнта. Номер талону є номером пацієнта у черзі на прийом до лікаря.

4. Час проведення консультації та діагностичного обстеження пацієнтів може відрізнятися, оскільки для встановлення діагнозу певним категоріям пацієнтів необхідно більше часу. Відповідно прийом пацієнта може розпочатись пізніше запланованого часу.

5. Діагностичні кабінети відділення не закріплені за конкретними лікарями, тому пацієнт може перебувати послідовно в різних кабінетах з одним лікарем. У відділенні є приблизна схема прийому, яка може змінюватися залежно від діагнозу й особливостей патології кожного пацієнта.

6. Усі дані діагностичних обстежень, діагноз та рекомендації лікаря занотовують до амбулаторної карти пацієнта. Амбулаторні карти зберігають у реєстратурі протягом всього спостереження і лікування, а відтак — в архіві закладу не менше п’яти років.

7. Амбулаторну карту пацієнту можуть видати лише за письмовою заявою у випадку зміни місця його проживання. В інших випадках на вимогу пацієнта можуть надати лише виписку з карти чи її фотокопію.

8. Усі дані обстежень і консультативні висновки пацієнти отримують у вигляді медичних довідок, завірених печаткою відділення або закладу.

9. Пацієнт зобов’язаний з повагою ставитися до персоналу закладу та інших пацієнтів. Його поведінка не має порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.

10. Працівники диспансерно-­поліклінічного відділення мають право відмовити у наданні послуг пацієнтам у стані алкогольного, наркотичного або токсичного сп’яніння.

Порядок прийому та перебування пацієнтів у диспансерно-поліклінічному відділенніЧитайте: "Санепідрежим у хірургічному відділенні: вимоги до приміщень та працівників"

 

 ІV. Порушення правил перебування у диспансерно-­поліклінічному відділенні

У диспансерно-­поліклінічному відділенні та на прилеглій території заборонено:

  • виявляти будь­яку форму агресії;
  • вживати тютюнові вироби, алкогольні напої, наркотичні засоби та психотропні речовини;
  • тримати холодну або вогнепальну зброю, демонструвати її персоналу, пацієнтам та відвідувачам;
  • виносити за межі диспансеру будь­яке майно та витратні матеріали, що належать закладу;
  • порушувати спокій та сон пацієнтів, перешкоджати виконанню лікарських призначень (маніпуляцій, процедур);
  • займатися будь­яким видом торгівлі лікарськими засобами;
  • приводити або приносити у відділення тварин, птахів.

При скоєнні будь­якого із вказаних порушень диспансерно­-поліклінічне відділення має право відмовити пацієнту у прийомі.

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів (ІІ група)

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді