Умови розгляду анонімних звернень у медичний заклад
Запитання
За яких умов анонімні звернення чи повідомлення громадян у медичний заклад підлягають розгляду?
Відповідь
Відповідно до пункту 16 розділу II Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 No 271 (далі — Порядок No 271), анонімні звернення розгляду не підлягають, крім анонімних повідомлень про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 No 1700 VII (далі — Закон No 1700). Після реєстрації такі анонімні звернення доводяться до відома керівників структурних підрозділів (відповідно до їхніх функціональних повноважень) засобами системи автоматизації документообігу. Оригінал або копія анонімного звернення разом із другим примірником роз’яснення підши ваються до справи.
Читайте: "Карта амбулаторного больного: тонкости заполнения формы № 025/о"
Отже, повідомлення про порушення вимог Закону No 1700 може здійснюватися працівниками відповідних органів (зокрема, Державної фіскальної служби) без зазначення авторства (анонімно) — у межах державного захисту осіб, які надають допомогу у запобіганні і протидії корупції (п. 17 р. II Порядку No 271; ст. 53 Закону No 1700).
Анонімне повідомлення про порушення вимог Закону No 1700 підлягає розгляду, якщо наведена в ньому інформація стосується конкретної особи та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені (ст. 53 Закону No 1700).
Перевірку здійснюють щонайбільше протягом 15-ти днів від дня отримання повідомлення. Якщо перевірити інформацію, що міститься у повідомленні, у цей строк неможливо, його продовжують до 30 ти днів.
У разі підтвердження викладеної у повідомленні інформації про порушення вимог Закону No 1700 керівник відповідного органу вживає заходів щодо усунення виявленого порушення та його наслідків, притягнення винних осіб до дисциплінарної відповідальності, а за наявності ознак кримінального або адміністративного правопорушення — інформує спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.