Порядок знищення рецептурних бланків

1351

Запитання

Відповідь

Локальним наказом по закладу має бути визначено порядок передачі зіпсованого рецептурного бланка відповідальній особі. Також потрібно створити комісію зі знищення зіпсованих рецептурних бланків та затвердити порядок знищення таких документів. Щодо комісії, то це може бути комісія з проведення щоквартальних інвентаризацій.

Законодавство не передбачає строків знищення зіпсованих рецептурних бланків. Отже, строки можна визначити внутрішнім наказом, наприклад, проводити знищення раз на квартал, після або під час проведення інвентаризації. Дозволено обирати будь-який метод знищення, який унеможливлює подальше використання бланків.

В нормативних актах не передбачено й форми Акта знищення рецептурних бланків. Але можна використовувати форми актів знищення рецептів, за якими відпущено препарати з фармацевтичних закладів, затверджені наказом МОЗ від 19.07.2005 № 360.

Крім того, локальним наказом по медичному закладу можна затвердити форму старого акта (додаток до наказу МОЗ від 21.01.2010 № 11, що втратив чинність).

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Типова форма обліку відходів: бланк

Заповнюйте дані про об’єкт утворення, збирання, перевезення та оброблення відходів у окремо затвердженій формі. Скачайте бланк форми обліку відходів та використовуйте в роботі
7521

СОПи в стоматології: як розробити і впровадити

Аби стандартизувати робочі процеси, в медичних закладах упроваджують стандартні операційні процедури (СОПи). Чи є затверджена форма таких документів та що у них має бути прописано — читайте у статті
6280

Довідка ЛКК: форма № 080-4/о

Форму первинної облікової документації № 080-4/о видають особі або законному представнику особи, яка потребує соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі
174497