Порядок знищення рецептурних бланків
Запитання
Відповідь
Локальним наказом по закладу має бути визначено порядок передачі зіпсованого рецептурного бланка відповідальній особі. Також потрібно створити комісію зі знищення зіпсованих рецептурних бланків та затвердити порядок знищення таких документів. Щодо комісії, то це може бути комісія з проведення щоквартальних інвентаризацій.
Законодавство не передбачає строків знищення зіпсованих рецептурних бланків. Отже, строки можна визначити внутрішнім наказом, наприклад, проводити знищення раз на квартал, після або під час проведення інвентаризації. Дозволено обирати будь-який метод знищення, який унеможливлює подальше використання бланків.
В нормативних актах не передбачено й форми Акта знищення рецептурних бланків. Але можна використовувати форми актів знищення рецептів, за якими відпущено препарати з фармацевтичних закладів, затверджені наказом МОЗ від 19.07.2005 № 360.
Крім того, локальним наказом по медичному закладу можна затвердити форму старого акта (додаток до наказу МОЗ від 21.01.2010 № 11, що втратив чинність).
- Особливості заповнення форми рецептурного бланка
- Як правильно оформлювати та вести журнал обліку лікарських засобів
- Локальний формуляр лікарських засобів: порядок розроблення
- Форма 086/о медичної документації: вимоги до заповнення
- Нюанси заповнення форми 025/о «Медична карта амбулаторного хворого»
- Нове Положення про центр первинної медико-санітарної допомоги