Порядок знищення рецептурних бланків

1499

Запитання

Відповідь

Локальним наказом по закладу має бути визначено порядок передачі зіпсованого рецептурного бланка відповідальній особі. Також потрібно створити комісію зі знищення зіпсованих рецептурних бланків та затвердити порядок знищення таких документів. Щодо комісії, то це може бути комісія з проведення щоквартальних інвентаризацій.

Законодавство не передбачає строків знищення зіпсованих рецептурних бланків. Отже, строки можна визначити внутрішнім наказом, наприклад, проводити знищення раз на квартал, після або під час проведення інвентаризації. Дозволено обирати будь-який метод знищення, який унеможливлює подальше використання бланків.

В нормативних актах не передбачено й форми Акта знищення рецептурних бланків. Але можна використовувати форми актів знищення рецептів, за якими відпущено препарати з фармацевтичних закладів, затверджені наказом МОЗ від 19.07.2005 № 360.

Крім того, локальним наказом по медичному закладу можна затвердити форму старого акта (додаток до наказу МОЗ від 21.01.2010 № 11, що втратив чинність).

додаток

Відходи підконтрольних речовин: порядок знищення

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

СОП «Миття рук»: зразок

До Всесвітнього дня миття рук 15 жовтня завантажте зразок СОП. Документ допоможе знизити ризик передавання до пацієнта потенційно небезпечних мікроорганізмів і захистити персонал від мікрофлори пацієнта
13194

Стани, пов’язані зі вживанням опіоїдів: діагностика, медична допомога

Ознайомтеся зі стандартом медичної допомоги «Розлади психіки та поведінки внаслідок вживання опіоїдів». З'ясуйте особливості діагностики та медичної допомоги пацієнтам зі станами, пов’язаними зі вживанням опіоїдів
107