Порядок знищення рецептурних бланків

1314

Запитання

Відповідь

Локальним наказом по закладу має бути визначено порядок передачі зіпсованого рецептурного бланка відповідальній особі. Також потрібно створити комісію зі знищення зіпсованих рецептурних бланків та затвердити порядок знищення таких документів. Щодо комісії, то це може бути комісія з проведення щоквартальних інвентаризацій.

Законодавство не передбачає строків знищення зіпсованих рецептурних бланків. Отже, строки можна визначити внутрішнім наказом, наприклад, проводити знищення раз на квартал, після або під час проведення інвентаризації. Дозволено обирати будь-який метод знищення, який унеможливлює подальше використання бланків.

В нормативних актах не передбачено й форми Акта знищення рецептурних бланків. Але можна використовувати форми актів знищення рецептів, за якими відпущено препарати з фармацевтичних закладів, затверджені наказом МОЗ від 19.07.2005 № 360.

Крім того, локальним наказом по медичному закладу можна затвердити форму старого акта (додаток до наказу МОЗ від 21.01.2010 № 11, що втратив чинність).

Безперервний професійний розвиток медичних сестер у 2025 році

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

СОП «Надання медичної допомоги за анафілаксії та алергічної реакції»: зразок

30 травня — Всесвітній день боротьби проти астми і алергії. Скачайте та використовуйте в роботі СОП для медичного персоналу для лікування симптомів, спричинених відомими або підозрюваними алергенами
6981

Форми первинної облікової документації стоматології: як вести та скільки зберігати

Перевірте, чи ведете всі обов’язкові форми первинної облікової документації, скористайтеся підказками, як їх заповнювати і скільки зберігати. Скачайте пам'ятку та використовуйте в роботі
15479

Довідка ЛКК: форма № 080-4/о

Форму первинної облікової документації № 080-4/о видають особі або законному представнику особи, яка потребує соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі
164008