Відповідь
Отже, якщо очікувана вартість закупівлі становить від 50 тис. грн., замовники:
- можуть проводити закупівлю через електронну систему (спрощена процедура без вимог до строків та обов’язкових документів);
- обов’язково публікують звіт в електронній системі про укладені договори (якщо не використовували електронну систему закупівель).
Читайте: "Списання ліків та медичних виробів: 34 відповіді на актуальні запитання"
Якщо очікувана вартість закупівлі становить від 200 тис. грн. (для товарів та послуг), від 1,5 млн. грн. (для робіт), а для монополістів відповідно від 1 млн. грн. (товари і послуги), 5 млн. грн. (роботи), замовники проводять:
- конкурентний діалог (замість двоступеневих торгів);
До введення в дію Закону про публічні закупівлі рекомендуємо замовникам зважати на те, чи є наказ (розпорядження) їх органу управління/головного розпорядника бюджетних коштів або ж затверджене замовниками Положення, де й визначено конкретну суму, на яку (з якої) замовник проводитиме електронні торги. Якщо цих документів немає, то замовник може сам прийняти рішення чи здійснювати йому через електронний майданчик закупівлю на суму, що менша або дорівнює 50 тис. грн.
Розповідаємо, якими порядками керуватися під час закупівлі ліків і медвиробів в умовах війни
Наприкінці грудня розробники електронної системи ProZorro інтегрували її з Національним переліком основних лікарських засобів. Користь для замовників — очевидна. Це значно зменшує ризик помилитися під час закупівлі ліків і збільшує конкуренцію. Розглянемо, із чого все розпочалося й чому це так важливо.
Дізнайтеся, чи повинен головний лікар сільської лікарської амбулаторії реєструвати заклад і себе в електронній системі. Які аспекти роботи з електронною системою залежать від організаційно-правової форми закладу та його юридичного статусу?
Закупівля лікарських засобів проводиться відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922). Згідно з документом на замовника покладається обов’язок визначати предмет закупівлі відповідно до затвердженого Міністерством економічного розвитку наказу від 17.03.2016 № 454. Цей наказ встановлює порядок ідентифікації предмету закупівлі.
Для організації та проведення процедур закупівлі у медичному закладі має бути створено тендерний комітет або призначено уповноважену особу (осіб). Які вимоги на сьогодні висунуто до роботи тендерного комітету