Запрошуємо ТОПменеджерів медзакладів на Зимовий weekend

Блок під заголовком новини 1Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Медична справа. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
головний редактор порталу «Медична справа»
Відпочиньте від щоденної рутини, зустріньтеся з колегами, відвідайте виїзний семінар на актуальну тему та отримайте бали БПР

Зимовий weekend — це чудова нагода поєднати навчання у провідних експертів галузі з відпочинком у мальовничій гірській місцевості. Запрошуємо:

Захід відбудеться 5—8 лютого 2025 року в Diamond Hotel, Буковель.

Запрошуємо ТОПменеджерів медзакладів на Зимовий weekend: 20 балів БПР

У межах вікенду учасники візьмуть участь у дводенному семінарі на тему «Управління медзакладом у 2025 році».

Лектори семінару

Запрошуємо ТОПменеджерів медзакладів на Чернівці-weekend: 20 балів БПР 

Програма семінару

Блок 1. Контроль якості медичної допомоги та застосування клінічних протоколів

  • Які нормативні документи регулюють якість надання медичної допомоги
  • У чому полягає стандартизація медичної допомоги
  • Чому керівнику важливо запровадити в ЗОЗ систему управління якістю відповідно до вимог стандарту серії ISO 9000
  • Які внутрішні та зовнішні чинники впливають на управління якістю
  • Як розробити й застосовувати індикатори якості
  • Як запровадити ефективний контроль за якістю медичної допомоги
  • Які галузеві стандарти діють в охороні здоров’я
  • Що таке новий клінічний протокол та як його упровадити
  • Як застосовувати міжнародні клінічні протоколи
  • Як запроваджувати клінічні протоколи в ЗОЗ
  • Чому обов’язково мати клінічний маршрут пацієнта
  • Яка відповідальність лікаря за недотримання клінічних протоколів та маршрутів пацієнта
  • Круглий стіл. Обговорення з учасниками практичних ситуацій, які виникають у медзакладах

Блок 2. Платні послуги в комунальних і державних ЗОЗ

  • Які документи регулюють надання платних послуг
  • Що змінила Постанова № 781
  • За яким переліком надавати платні послуги у 2025 році
  • Яких вимог дотримати
  • Які документи розробити й затвердити
  • Як розділити платні і безплатні послуги для пацієнтів
  • Як розрахувати ціни на послуги
  • Що включити у вартість різних видів послуг
  • Як розрахувати рентабельність
  • Чи погоджувати ціни з власником ЗОЗ
  • Як організувати роботу медперсоналу
  • Які ризики урахувати керівнику
  • Круглий стіл. Обговорення з учасниками практичних ситуацій, які виникають у медзакладах

Блок 3. Лікарська таємниця та інформована згода пацієнта

  • Які документи регулюють лікарську таємницю
  • Як відповідати на запити правоохоронних органів, страхових компаній та інших юридичних і фізичних осіб
  • Коли і кому можна розголошувати лікарську таємницю
  • Як оформити передання медичної документації правоохоронним органам за рішенням суду
  • Як запровадити заходи із захисту персональних даних пацієнта
  • Як лікарю поводитися на допиті
  • Яка відповідальність за розголошення лікарської таємниці. Огляд судової практики
  • Які документи регулюють надання інформованої добровільної згоди
  • Як правильно оформити інформовану добровільну згоду та хто повинен її надавати
  • У яких випадках інформована згода не потрібна
  • Чи може пацієнт надати інформовану добровільну згоду в електронній формі
  • Круглий стіл. Обговорення з учасниками практичних ситуацій, які виникають у медзакладах

Блок 4. Просування закладу охорони здоров’я та медичних послуг

  • Як вибудувати медичний маркетинг і скласти маркетинговий план
  • Як сформувати цінову політику
  • Які маркетингові методи й інструменти використовувати
  • Як створити впізнавану сторінку ЗОЗ у соцмережах
  • Як комунікувати із цільовою аудиторією
  • Як вибирати контент для різних соцмереж
  • Як налаштувати рекламу в соцмережах
  • Чи просувати особистий бренд лікаря
  • Чи залучати зовнішніх маркетологів для просування послуг
  • Круглий стіл. Обговорення з учасниками практичних ситуацій, які виникають у медзакладах

Забронювати місце ►►►

Устигніть зареєструватися,
адже кількість місць обмежена.
Оберіть один з трьох пакетів участі.
Докладна інформація за телефоном
0 800 21 20 21

(дзвінки по Україні безплатні)

Як набирати бали БПР за новими критеріями

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний навчальний курс від Вищої школи БПР «Національна сертифікація з управління стоматологією — 2025»

В умовах високої конкуренції та стрімких змін у галузі підвищуйте рівень своїх знань, удосконалюйте управлінські навички. У пригоді стане електронний навчальний курс від Вищої школи БПР
553

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді