Як надавати платні послуги в медзакладі: навчальна програма

Автор
Експертна редакція порталу
Як допомогти керівникам закладів охорони здоров’я правильно та законно упровадити платні послуги, щоб зробити медзаклад прибутковим, відповіді на ці та багато інших запитань отримаєте у програмі підвищення кваліфікації

Програма «Як надавати платні послуги в медзакладі» розроблена для підвищення кваліфікації керівників закладів охорони здоров’я з урахуванням актуальності теми та потреби у роз’ясненні певних понять, пов’язаних із упровадженням платних послуг у медзакладі.

Активувати доступ до програми

В результаті навчання Ви розширите свої знання у сфері просування платних послуг за допомогою маркетингових інструментів, оволодієте спеціальними знаннями і вміннями із оптимізації роботи медзакладу в критичних умовах, навчитеся складати та затверджувати документи, потрібні для упровадження та організації платних послуг, отримаєте навики орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб, потреб закладу і вимог сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства.

Програма викладається слухачам в обсязі 30 академічних годин навчання. Навчання у Вищій школі безперервного професійного розвитку — дистанційне. Не потрібно їздити на заняття, щоб відвідувати лекції або семінари.

Обравши Вищу школу безперервного професійного розвитку, ви зможете:

  • навчатися у зручний для вас час
  • без відриву від роботи підвищити свою кваліфікацію
  • після успішного завершення навчання отримати Сертифікат про розширення професійних компетентностей (підвищення кваліфікації) від Цифрового видавництва Експертус":

image84

Модуль 1. Упроваджуємо платні послуги

Платні послуги в умовах реформування

✎ Як зробити заклад конкурентоспроможним

✎  Який заклад може надавати платні послуги

✎ Як збільшити кількість платних послуг за рахунок клієнтського сервісу

Види платних послуг

✎ Який перелік платних послуг використовувати

✎ Як визначити оптимальний перелік для вашого закладу, аби не викликати обурення клієнтів

Модуль 2. Оформлюємо документи

Основні документи

✎ Чи є різниця в документах для комунальних закладів і підприємств

✎ Які основні документи потрібно оформити для безпечного впровадження платних послуг

Договір

✎ Чи можна розірвати договір, якщо пацієнт постійно порушує його умови

✎ Як скласти договір у закладі стоматологічного профілю

Модуль 3. Затверджуємо тарифи

Формування вартості

✎ Як обрати методику для розрахунку

✎ Як розрахувати прямі витрати, аби не наразитися на перевірки

✎ Як визначити загальногосподарські витрати, щоб отримати дохід

Затвердження тарифів

✎ Хто затверджує тарифи

✎ Як увести тарифи в дію

✎ Хто перевіряє тарифи

✅✅✅ Телемедицина в Україні: як надавати послуги віддалено

Модуль 4. Просуваємо послуги за допомогою маркетингових інструментів

Інструменти маркетингу

✎ Які функції маркетингу використовують для просування послуг на ринку

✎ Як розробити комплекс маркетингу і визначити цінову політику

✎ Чи потрібна реклама в медицині

Маркетингова політика

✎ Як скласти маркетинговий план і маркетингову політику

✎ Як налагодити систему маркетингового контролю

Як навчатися

Навчання дистанційне, а доступ до уроків ви матимете цілодобово. Навчатися можна де вам зручно, де є доступ до інтернету.  

Щоб пройти навчання:

  • зайдіть на за посиланням
  • оберіть навчальну програму
  • керуйтеся подальшими інструкціями менеджера

Після успішного завершення навчання отримаєте сертифікат.

 



зміст

Як створити наглядову раду ЗОЗ: алгоритм дій від розробників постанови

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді