Посібник покликаний допомогти керівникам і фахівцям закладів охорони здоровʼя провести аудит реабілітаційних відділень і визначитися, що та як можна покращити, аби пацієнти відчували себе комфортно та спокійно

Як підтвердити доступність приміщень для маломобільних груп населення
Фахівці МОЗ і урбан-бюро «Big City Lab» у межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні за ініціативи першої леді Олени Зеленської та підтримки Світового банку, Швейцарської агенції розвитку та співробітництва (SDC) і Генерального директорату Європейської комісії з питань політики сусідства та переговорів з розширення (DGNEAR) презентували посібник «Безбарʼєрність у реабілітаційних відділеннях».
Посібник «Безбарʼєрність у реабілітаційних відділеннях» зібрав нормативи та рішення, як
облаштувати безбарʼєрні простори з урахуванням потреб людей з порушенням мови, слуху, комунікації, зору, руху, родин із дітьми, осіб похилого віку тощо.
Нагадуємо, що МОЗ затвердило Методичні рекомендації щодо запровадження принципів безбар’єрності під час надання медичних та реабілітаційних послуг в закладах охорони здоров’я (
наказ МОЗ від 06.02.2024 № 198).
Раніше НСЗУ презентувала Гід по Програмі медичних гарантій — 2024.
За матеріалами МОЗ та Експертус Медзаклад
Скачайте алгоритм катетеризації сечового міхура для чоловіків і жінок. Належно оформлений алгоритм стане у пригоді не лише для практики, а й під час підготовки документів для акредитації закладу
Зібрали СОПи для медсестер, які можуть знадобитися в щоденній роботі. Зокрема визначили й ті, що актуальні під час воєнного стану
Ознайомтеся з класифікацією остеомієліту щелепи, критеріями діагностики та методами лікування захворювання
До переломів середньої зони обличчя належать переломи верхньої щелепи, вилицевого та назо-етмоїдального комплексу та орбіти. Про діагностику та методи лікування цих переломів читайте у статті
Просвітницька робота серед пацієнтів має важливе значення для профілактики смертельно небезпечних хвороб. Медичні праціники мають знати симптоми ботулізму і ділитися інформацією пацієнтами