Контрактування — 2021: НСЗУ повідомлятиме про укладення договорів у закритих групах соцмереж

Закрита група у «Фейсбуці», канали у «Вайбері» і «Телеграмі» — на цих ресурсах НСЗУ повідомлятиме про етапи підготовки до укладення договорів про медичне обслуговування населення за Програмою медичних гарантій у 2021 році

Індикатори якості ► розробка + зразки документів

НСЗУ запрошує долучатися до закритої фейсбук-групи НСЗУ_Академія. Модератори мають оперативно додавати всіх нових учасників. Долучатися до групи запрошують:

  • власників та керівників закладів охорони здоров’я
  • представників місцевої влади
  • фінансових директорів
  • лікарів
  • медичних працівників
  • усіх, кого цікавить робота за Програмою медичних гарантій

Контрактування-2021: НСЗУ повідомлятиме про укладення договорів у закритих групах соцмереж

Також інформацію про контрактування НСЗУ обіцяє публікувати на каналах:

«Договір з НСЗУ зможуть укласти ті надавачі, які відповідають вимогам. Тож радимо відповідально поставитися до підготовки і подбати, щоб ваш заклад успішно уклав договір з НСЗУ у 2021 році», — підкреслили в НСЗУ.

Вимоги до надавача послуг, із яким НСЗУ укладає договори про медичне обслуговування населення, затверджені постановою КМУ від 28.03.2018 № 391. Йдеться про наявність чинної ліцензії на медичну практику, вільний доступ до будівель для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп тощо.

За кожним із пакетів медичних послуг розроблений проєкт умов закупівлі медичних послуг у 2021 році. Попередні умови НСЗУ опублікувала на своєму сайті у розділі «Вимоги ПМГ 2021».

«Ці вимоги формуються на основі чинних галузевих стандартів, уніфікованих протоколів надання медичної допомоги, табелів матеріально-технічного оснащення, інших нормативно-правових актів та міжнародних рекомендацій, які регулюють сферу надання медичних послуг. Вимоги формували разом з провідними фахівцями галузі — лікарями-практиками, медичними експертами та пацієнтськими організаціями», — нагадали в НСЗУ.

Нагадаємо, раніше НСЗУ запрошувало на нові курси, де навчить медиків спілкуватися з пацієнтами та надавати якісний сервіс.

За матеріалами фейсбук-сторінки НСЗУ

Ефективний керівник медсестринського персоналу

Статті за темою

Усі статті за темою

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді