⭐ Зміни в медичному законодавстві за грудень ⭐
Навчальні матеріали від НСЗУ охоплюють два курси:
- Як ефективно вибудовувати спілкування з пацієнтами
- Як надавати якісний сервіс у лікарні
«Якщо ви працюєте безпосередньо із пацієнтами або цікавитеся темою побудови ефективних комунікацій та якісного сервісу — ці курси саме для вас!», — переконані в НСЗУ.
Слухачів курсів обіцяють навчити:
- Як вибудовувати довірчі відносини з пацієнтами та їхніми рідними?
- Якими якостями має володіти медичний працівник для ефективного і позитивного спілкування з пацієнтом?
- Як спілкуватися у складних випадках – від озвучення складного діагнозу чи негативного прогнозу до взаємодії з пацієнтами, які відмовляються від лікування через релігійні переконання?
- Як ефективно спілкуватися зі ЗМІ і що потрібно врахувати у підготовці до зустрічі з журналістом?
- Із чого починати, якщо ви прийняли рішення про присутність і просування лікарні у соціальних мережах?
- Як побудувати свій власний скрипт спілкування з пацієнтом?
- Як орієнтуватися в потребах пацієнта?
- Як обрати правильну роль у побудові відносин з пацієнтом?
- Як правильно реагувати на конфліктну поведінку пацієнта?
Автори курсів розробили:
- 9 навчальних тем
- 200 хвилин теорії
Слухачі курсів отримають сертифікат, що відповідає вимогам МОЗ щодо безперервного професійного розвитку. Навчальні матеріали вже доступні на ePlatform Академії НСЗУ.
Нагадаємо, викладачі медвишів зможуть надавати медичну допомогу в закладі, що є клінічною базою.
За матеріалами фейсбук-сторінки НСЗУ
Перегляньте у цій статті чотири відеозаписи вебінарів від журналу «Довідник головної медичної сестри», щоб: ☀ правильно упровадити інфекційний контроль, ☀ працювати з УФ-опромінювачами, ☀ уникнути відповідальності за чужі помилки ☀ та подбати про власну безпеку на роботі