Семінар «Обіг лікарських засобів у закладі охорони здоров’я»

Що змінилося у законодавстві щодо утилізації неякісних лікарських засобів? Яких помилок найчастіше припускаються старші медичні сестри при веденні документації з обігу наркотичних засобів? Як спростити ведення обліку виробів медичного призначення і при цьому не отримати зауважень від представників Держфінінспекції України? Про це та багато іншого 16 жовтня розкажуть наші зіркові лектори

Що змінилося у законодавстві щодо утилізації неякісних лікарських засобів? Яких помилок найчастіше припускаються старші медичні сестри при веденні документації з обігу наркотичних засобів? Як спростити ведення обліку виробів медичного призначення і при цьому не отримати зауважень від представників Держфінінспекції України?

Про це та багато іншого 16 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ розкажуть наші зіркові лектори:

Катерина ЛЮХАНОВА — головний спеціаліст відділу організації державного контролю дотримання ліцензійних умов оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами Державної служби з лікарських засобів у м. Києві

Тетяна ЗАГОРОДНА — начальник  відділу аналітичної роботи, стратегічного планування та моніторингу наркоситуації ДСКН України

Надія ЛИСЕНКО — головний спеціаліст контрольно-інспекторського відділу Управління контролю за обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у регіонах Державної служби України з контролю за наркотиками

Тетяна ШУДРА — головний спеціаліст відділу медсестринства Департаменту охорони здоров’я м. Києва, заступник головного лікаря з медсестринства Київського міського клінічного ендокринологічного центру, президент Асоціації медичних сестер м. Києва.

Рецензент та консультант з бухгалтерських питань Олена КУЧЕР — головний спеціаліст відділу зведеної звітності та методології бухгалтерського обліку Міністерства охорони здоров’я України.

У ПРОГРАМІ:
Оновлення законодавства з обігу лікарських засобів: нові правила утилізації
Завдання та обов’язки уповноваженої особи ЛПЗ:
• вхідний контроль якості лікарських засобів
• ведення необхідної документації
• вилучення з обігу закладу охорони здоров’я неякісних, фальсифікованих, незареєстрованих лікарських засобів
• взаємодія з територіальним органом Державної служби України з лікарських засобів

Порядок проведення перевірок територіальними органами Держлікслужби України
Зберігання лікарських засобів відповідно до їх фізико-хімічних властивостей та фармакологічних груп.
Особливі умови зберігання лікарських засобів:
• які вимагають захисту від світла;
• які вимагають захисту від дії вологи;
• які вимагають захисту від випаровування;
• які вимагають захисту від дії підвищеної чи пониженої температури;
• які вимагають захисту від дії газів, що містяться в навколишньому середовищі;
• пахучі, барвні;
• дезінфекційні засоби;
• вогненебезпечні (легкозаймисті) речовини.
Типові недоліки та зауваження щодо зберігання лікарських засобів у ЛПЗ

Нове в законодавстві з обігу наркотичних засобів
• Найбільш важливі зміни у нормативній базі, пов’язані з обігом сильнодіючих, наркотичних, психотропних засобів та їх прекурсорів. На що звернути увагу?

Порядок проведення перевірки щодо обігу наркотичних (психотропних) лікарських засобів і прекурсорів
• Права представників Державної служби України з контролю за наркотиками та правоохоронних органів на проведення перевірки закладу
• Планові та позапланові перевірки: періодичність, підстави
• Перелік документів, які необхідно надати на вимогу посадових осіб при проведенні перевірки
• Функції та відповідальність матеріально відповідальних осіб (старших медичних сестер відділень)

Умови зберігання наркотичних (психотропних) лікарських засобів і прекурсорів
Перевірка ведення облікової документації
• Вимоги законодавства України щодо здійснення обліку та знищення наркотичних (психотропних) лікарських засобів і прекурсорів: журнали (книги) обліку, медична документація, акти знищення, баланси товарно-матеріальних цінностей тощо
• Обов’язкова звітність
• Звірка фактичної наявності наркотичних (психотропних) лікарських засобів і прекурсорів з даними журналів (книг) обліку та даними бухгалтерського обліку

Адаптація Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров’я, затверджених наказом МОЗ України від 09.09.2014 № 635, до стаціонарних та амбулаторних закладів охорони здоров’я
• розроблення локальних Порядків приймання, зберігання, відпуску (переміщення), списання використаних лікарських засобів та медичних виробів
• ведення обліку у відділеннях та на медсестринських постах
• облік медичних виробів відповідно до вимог Методичних рекомендацій
• адаптація затверджених форм звітності
• обрання матеріально відповідальної особи
• списування лікарських засобів та виробів медичного призначення після надання невідкладної допомоги
• списування крапель згідно з Методичними рекомендаціями
• облік медикаментів та виробів медичного призначення, що надійшли як гуманітарна допомога
• облік етилового спирту та інсуліну
• облік дезінфікуючих засобів та багато іншого

Усі слухачі отримають СЕРТИФІКАТИ, що підтверджують участь у семінарі

ВАРТІСТЬ НАВЧАННЯ — 720 грн. (з ПДВ)
Передплатникам видань Цифрового видавництва Експертус 
за умови оплати до 21 вересня — 648 грн. (з ПДВ)

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ НА СЕМІНАР

Атестація медичних працівників — 2025

Статті за темою

Усі статті за темою

Антибіотикотерапія: коли доцільно призначати та як уникнути побічних реакцій

18 листопада розпочинається Всесвітній тиждень обізнаності про антибіотики. З’ясуйте, за яких умов доцільно призначати антибіотиотерапію та як мінімізувати ризики для пацієнта
128929

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді