Що змінилося у законодавстві щодо утилізації неякісних лікарських засобів? Яких помилок найчастіше припускаються старші медичні сестри при веденні документації з обігу наркотичних засобів? Як спростити ведення обліку виробів медичного призначення і при цьому не отримати зауважень від представників Держфінінспекції України?
Про це та багато іншого 16 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ розкажуть наші зіркові лектори:
Катерина ЛЮХАНОВА — головний спеціаліст відділу організації державного контролю дотримання ліцензійних умов оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами Державної служби з лікарських засобів у м. Києві
Тетяна ЗАГОРОДНА — начальник відділу аналітичної роботи, стратегічного планування та моніторингу наркоситуації ДСКН України
Надія ЛИСЕНКО — головний спеціаліст контрольно-інспекторського відділу Управління контролю за обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у регіонах Державної служби України з контролю за наркотиками
Тетяна ШУДРА — головний спеціаліст відділу медсестринства Департаменту охорони здоров’я м. Києва, заступник головного лікаря з медсестринства Київського міського клінічного ендокринологічного центру, президент Асоціації медичних сестер м. Києва.
Рецензент та консультант з бухгалтерських питань Олена КУЧЕР — головний спеціаліст відділу зведеної звітності та методології бухгалтерського обліку Міністерства охорони здоров’я України.
У ПРОГРАМІ:
Оновлення законодавства з обігу лікарських засобів: нові правила утилізації
Завдання та обов’язки уповноваженої особи ЛПЗ:
• вхідний контроль якості лікарських засобів
• ведення необхідної документації
• вилучення з обігу закладу охорони здоров’я неякісних, фальсифікованих, незареєстрованих лікарських засобів
• взаємодія з територіальним органом Державної служби України з лікарських засобів
Порядок проведення перевірок територіальними органами Держлікслужби України
Зберігання лікарських засобів відповідно до їх фізико-хімічних властивостей та фармакологічних груп.
Особливі умови зберігання лікарських засобів:
• які вимагають захисту від світла;
• які вимагають захисту від дії вологи;
• які вимагають захисту від випаровування;
• які вимагають захисту від дії підвищеної чи пониженої температури;
• які вимагають захисту від дії газів, що містяться в навколишньому середовищі;
• пахучі, барвні;
• дезінфекційні засоби;
• вогненебезпечні (легкозаймисті) речовини.
Типові недоліки та зауваження щодо зберігання лікарських засобів у ЛПЗ
Нове в законодавстві з обігу наркотичних засобів
• Найбільш важливі зміни у нормативній базі, пов’язані з обігом сильнодіючих, наркотичних, психотропних засобів та їх прекурсорів. На що звернути увагу?
Порядок проведення перевірки щодо обігу наркотичних (психотропних) лікарських засобів і прекурсорів
• Права представників Державної служби України з контролю за наркотиками та правоохоронних органів на проведення перевірки закладу
• Планові та позапланові перевірки: періодичність, підстави
• Перелік документів, які необхідно надати на вимогу посадових осіб при проведенні перевірки
• Функції та відповідальність матеріально відповідальних осіб (старших медичних сестер відділень)
Умови зберігання наркотичних (психотропних) лікарських засобів і прекурсорів
Перевірка ведення облікової документації
• Вимоги законодавства України щодо здійснення обліку та знищення наркотичних (психотропних) лікарських засобів і прекурсорів: журнали (книги) обліку, медична документація, акти знищення, баланси товарно-матеріальних цінностей тощо
• Обов’язкова звітність
• Звірка фактичної наявності наркотичних (психотропних) лікарських засобів і прекурсорів з даними журналів (книг) обліку та даними бухгалтерського обліку
Адаптація Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров’я, затверджених наказом МОЗ України від 09.09.2014 № 635, до стаціонарних та амбулаторних закладів охорони здоров’я
• розроблення локальних Порядків приймання, зберігання, відпуску (переміщення), списання використаних лікарських засобів та медичних виробів
• ведення обліку у відділеннях та на медсестринських постах
• облік медичних виробів відповідно до вимог Методичних рекомендацій
• адаптація затверджених форм звітності
• обрання матеріально відповідальної особи
• списування лікарських засобів та виробів медичного призначення після надання невідкладної допомоги
• списування крапель згідно з Методичними рекомендаціями
• облік медикаментів та виробів медичного призначення, що надійшли як гуманітарна допомога
• облік етилового спирту та інсуліну
• облік дезінфікуючих засобів та багато іншого
Усі слухачі отримають СЕРТИФІКАТИ, що підтверджують участь у семінарі
ВАРТІСТЬ НАВЧАННЯ — 720 грн. (з ПДВ)
Передплатникам видань Цифрового видавництва Експертус
за умови оплати до 21 вересня — 648 грн. (з ПДВ)