МОЗ розробило проєкт наказу, проконсультувавшись з Мінсоцполітики, ФСС та Пенсійним фондом.
Для чого
Порядок видачі документів, які засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, необхідно оновити, щоб регламентувати правила внесення даних про лікарняні в Електронний реєстр листків непрацездатності.
Запровадження нового порядку видачу листків непрацездатності з застосуванням вебсервісу — тимчасове рішення. Згодом функціонал медичних висновків про тимчасову непрацездатність повноцінно реалізують в центральній базі даних ЕСОЗ.
Коли
Запровадження електронних лікарняних відбуватиметься у два етапи:
спрощена система — лікарі зможуть вносити інформацію про тимчасову непрацездатність пацієнта на сайті Пенсійного фонду України. Надалі дані передаватимуть відповідним службам | імовірно, запрацює до кінця цього літа
|
повноцінна система | планують запровадити наприкінці 2020—на початку 2021 року
|
Що потрібно
Щоб видавати листки непрацездатності, використовуючи Електронний реєстр листків непрацездатності:
- закладу достатньо бути підключеним до мережі інтернет, зайти в кабінет за посиланням, розміщеним на офіційному сайті Пенсійного фонду
- лікуючому лікарю — матикваліфікований електронний цифровий підписі внести свої дані під час першого входу в електронний кабінет
Електронний реєстр листків непрацездатності та вебсервіс для нього вже створені, тому витрачати гроші на розроблення вебфункціоналу не потрібно. Гроші треба лише на навчання персоналу та здійснення організаційних заходів.
Запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності: переваги
Сфера інтересів | Переваги |
Держава |
|
Заклад |
|
Лікар |
|
Пацієнт |
|
Як долучитися до громадського обговорення
Надсилайте пропозиції та зауваження щодо проєкту наказу протягом 15 днів з дати публікації (10.07.2020):
- у письмовому вигляді — на поштову адресу — вул. Грушевського, 7, м. Київ, 01601, Директорат медичних послуг, тел. 044 254 04 11
- електронному вигляді — на електронну адресу [email protected]