Вийшов друком березневий номер журналу «Управління закладом охорони здоров’я»

Шановні читачі! Вийшов друком березневий номер (№ 3/2016) журналу «Управління закладом охорони здоров’я». Пропонуємо ознайомитися із найцікавішими його матеріалами: 

«Нові нормативні акти у сфері охорони здоров’я». У номері ви знайдете аналіз усіх важливих для організації роботи закладу охорони здоров’я нормативних актів, затверджених останнім часом. 

«Зміни у порядку проведення атестації лікарів». Наприкінці лютого набрала чинності нова редакція Положення про порядок проведення атестації лікарів. Розглянемо основні новації, які вніс цей документ до знайомої кожному лікарю процедури. Для Вашої зручності ми виклали порівняння попередньої та чинної редакції положення у таблиці. 

«Організація лікувального харчування у закладі охорони здоров’я». Правильно підібрана дієта впливає на швидкість одужання пацієнтів, їхній психологічний стан і загалом на ефективність лікування. Саме тому адміністрація закладу охорони здоров’я має докласти максимум зусиль для забезпечення пацієнтів якісним та оптимальним лікувальним харчуванням. Аби спростити роботу головного лікаря, наводимо вимоги до організації лікувального харчування як у самому закладі, так і через підприємства-постачальники. 

«Законодавчі вимоги щодо інформування споживачів медичних послуг». Для медичної інформації законодавством визначено особливий правовий режим. Умовно її поділяють на інформацію ДЛЯ пацієнтів, інформацію ПРО пацієнтів та інформацію про сам заклад охорони здоров’я. Розглянемо правила використання та поширення усіх видів інформації. Статтю доповнено узагальненими рекомендаціями щодо інформування пацієнтів. 

«Розголошення медичної інформації закладом охорони здоров’я за вимогою суду». Із листа до редакції «Чи має право поліклініка видавати в суд довідку про відвідування батьками консультацій лікарів у тому випадку, коли одна зі сторін позбавляє іншу батьківських прав?». 

«Контроль якості медичної допомоги на рівні закладу охорони здоров’я». Наші експерти розповіли про організацію контролю якості первинного та вторинного рівнів надання медичної допомоги. У статті ви знайдете рекомендації щодо того, як організувати у вашому закладі роботу комісії з контролю якості, як розробити та оцінювати індикатори якості медичної допомоги. А для полегшення вашої роботи наводимо також зразок наказу про затвердження системи безперервного контролю якості медичної допомоги. 

«Професія, спеціальність, кваліфікація та посада у медицині». Одним із завдань керівників закладів охорони здоров’я є раціональне використання кадрових ресурсів. Аби успішно його виконувати, головні лікарі мають розумітися на основних поняттях щодо кваліфікації медичних працівників. Адже грамотна розстановка кадрів і планування професійного зростання працівників — важливий крок у підвищенні якості медичної допомоги. 

«Особливості охорони праці у стоматології». Організація безпечних умов праці у лікувальних закладах — це один із обов’язків керівників. У статті експерта прочитаєте про особливості охорони праці у закладах охорони здоров’я стоматологічного профілю. А також дізнаєтеся, як налагодити роботу служби охорони праці у вашому закладі. 

«Виплачуємо медичному працівнику заробіток під час підвищення кваліфікації». У територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) особа працює лікарем за основним місцем роботи та завідувачем відділення соціально-медичних послуг за сумісництвом. Із основного місця роботи її направили для підвищення кваліфікації до закладу післядипломної освіти. З’ясуємо, як за цей період виплатити такій особі заробітну плату. 

«Посадова інструкція лікаря-рефлексотерапевта». Із вашим улюбленим журналом вам більше не потрібно розробляти посадові інструкції самостійно! Просто скористайтеся готовими напрацюваннями наших експертів. 

«Педагогічні працівники санаторію: встановлюємо доплату за класне керівництво». Із листа до редакції: «Працюю вчителем початкових класів у дитячому санаторії протитуберкульозного профілю. Чи маю я право на доплату за класне керівництво?». — Відповідь на запитання знайдете у статті.

«Атестація робочих місць за умовами праці: яку Гігієнічну класифікацію використовувати». Дізнайтеся, якою Гігієнічною класифікацією праці слід користуватися під час атестації робочих місць за умовами праці, якщо стару відмінили, а за новою не розроблено критеріїв і показників. А також, чи необхідна позачергова атестація, якщо атестацію робочих місць за умовами праці на підприємстві проведено до набрання чинності новою Гігієнічною класифікацією праці. 

«Правомірність надання медичної інформації пацієнтам телефоном чи електронною поштою». Пацієнти клінік часто звертаються з проханням продиктувати результати аналізів чи обстежень телефоном. Наш експерт розповість, як при цьому дотриматися законодавства про лікарську таємницю та юридично оформити такий спосіб надання інформації пацієнтам.

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів

Статті за темою

Усі статті за темою

Ботулізм: симптоми, лікування та профілактика

Просвітницька робота серед пацієнтів має важливе значення для профілактики смертельно небезпечних хвороб. Медичні праціники мають знати симптоми ботулізму і ділитися інформацією пацієнтами
8654

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді