Одним з головних компонентів підвищення працездатності є мотивація, яку вважають запорукою ефективної та успішної роботи.
Звичайно, бажання працювати впливає на результат виконуваної роботи, адже коли працівник має натхнення працювати, розвиватись як фахівець та приносити користь своїй організації — його коефіцієнт корисної дії зростає у декілька разів.
Мотивація працівників закладів охорони здоров’я ліпше обслуговувати пацієнтів та дотримуватися лікувального процесу, збільшити обсяг виконуваної роботи.
На варто забувати, що мотивація є поняттям індивідуальним, і для кожного працівника вона може бути різною. Наприклад, під мотивацією можна вважати фінансове заохочення, задоволення соціальних потреб, визнання колегами, діалог між керівництвом і персоналом тощо.
Більш детальну інформацію про мотивацію та компенсацію, систему винагород у закладі охорони здоров’я та визначення потреб працівників Ви зможете знайти у лютневому номері журналу «Довідник головної медичної сестри».