МОЗ затвердило Порядок заміни зовнішньої частини системи імплантаційного слухопротезування інвалідам і дітям-інвалідам

Порядок визначає процедуру проведення заміни зовнішньої частини системи імплантаційного слухопротезування інвалідам і дітям-інвалідам, що здійснюється державними та комунальними закладами охорони здоров’я.

Внесено зміни до спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України (МОЗ) та Національної академії медичних наук України від 16.08.2013 № 728/71. Зокрема, документ доповнено Порядком заміни зовнішньої частини системи імплантаційного слухопротезування інвалідам і дітям-інвалідам (далі — Порядок).

Цей Порядок визначає процедуру проведення заміни зовнішньої частини системи імплантаційного слухопротезування інвалідам і дітям-інвалідам, що здійснюється державними та комунальними закладами охорони здоров’я.

Відповідно до затвердженого Порядку, інвалід або законний представник інваліда, дитини-інваліда звертається до лікаря-сурдолога Міністерства охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, структурного підрозділу з питань охорони здоров’я обласної, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій за місцем проживання. (далі — лікар-сурдолог). Після цього, лікар-сурдолог  надає направлення до закладу охорони здоров’я, в якому проводиться імплантаційне слухопротезування. У разі виявлення порушень функції слухосприймання, пацієнт направляється до сервісного центру фірми-виробника для здійснення експертної оцінки технічного стану зовнішньої частини системи імплантаційного слухопротезування, який надає висновок щодо її працездатності, або можливості ремонту, або необхідності заміни.

У разі отримання висновку щодо необхідності заміни зовнішньої частини системи імплантаційного слухопротезування лікар-сурдолог надає пацієнту направлення на медико-соціальну експертну комісію (далі — МСЕК) або (для дітей-інвалідів) —на лікувально-консультативну комісію (далі — ЛКК) для прийняття рішення про необхідність заміни зовнішньої частини системи імплантаційного слухопротезування.

Після заміни зовнішньої частини системи імплантаційного слухопротезування заклад охорони здоров’я, у якому було здійснено цю заміну, надає інваліду або законному представнику інваліда, дитини-інваліда форму первинної облікової документації N 027/о «Виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого», затверджену наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.02.2012 року № 110, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.04.2012 року за № 661/20974, з відміткою про проведення заміни та відповідні рекомендації.

Лікар-сурдолог у письмовій формі інформує МСЕК (ЛКК) щодо проведення заміни зовнішньої частини системи імплантаційного слухопротезування інваліду, дитині-інваліду, якому (якій) проведено заміну зовнішньої частини системи імплантаційного слухопротезування.

МСЕК (ЛКК) за місцем проживання інваліда, дитини-інваліда заповнює форму первинної облікової документації № 169/о «Картка забезпечення технічними та іншими засобами», затверджену наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.02.2013 року № 109, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 18.04.2013 року за № 642/23174, відповідно до Порядку забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 року № 1301.

Дані про забезпечення інваліда, дитини-інваліда технічним засобом вносяться до Централізованого банку даних з проблем інвалідності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.02.2011 року № 121 «Про затвердження Положення про централізований банк даних з проблем інвалідності».

Забезпечення інвалідів, дітей-інвалідів зовнішньою частиною системи імплантаційного слухопротезування здійснюється за рахунок та в межах коштів державного та місцевих бюджетів, але не частіше ніж один раз на 5 років.

До чого готуватися ЗОЗ після скасування Господарського кодексу

Статті за темою

Усі статті за темою

Алгоритми визначення групи крові

Скачайте алгоритми визначення групи крові. Докладні інструкції враховують необхідне обладнання, документацію та правила техніки безпеки
104050

СОПи для медсестер: зразки

Зібрали СОПи для медсестер, які можуть знадобитися в щоденній роботі. Зокрема визначили й ті, що актуальні під час воєнного стану
227291

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді