У межах впровадження нової системи оцінювання повсякденного функціонування особи (ОПФО) почав функціонувати Центр оцінювання функціонального стану особи (далі — Центр).
Оцінювання повсякденного функціонування особи
МОЗ наголошує — якщо виникає потреба перевірити обґрунтованість рішення експертної команди або оскаржити його, саме Центр забезпечить таку можливість. До складу експертних команд Центру входять лікарі з різних державних закладів охорони здоров'я.
Функції Центру:
- методична підтримка експертних команд;
- розгляд скарг на рішення експертних команд від пацієнта або його представника;
- перевірка обґрунтованості рішень експертних команд, переданих Центру правоохоронними органами.
Скаргу до Центру пацієнт може подати:
- поштою на адресу: 49005, м. Дніпро, пров. Феодосія Макаревського, 1-А;
- особисто — через канцелярію Центру в Дніпрі;
- через лікуючого лікаря в електронній системі.
Згідно з процедурою, скарга має бути розглянута впродовж 30 календарних днів із моменту її отримання. Після завершення розгляду скарги Центр ухвалює одне з трьох рішень:
- підтверджує попереднє рішення експертної команди;
- скасовує попереднє рішення експертної команди;
- приймає нове рішення, яке замінює попереднє.
У Центрі працює гаряча лінія за номером телефону 056 729 47 77, яка надає консультації та допомагає людям отримати актуальну інформацію щодо своєї справи або порядку оскарження. Графік роботи гарячої лінії — з понеділка по п’ятницю, з 8:00 до 16:00.
Раніше МОЗ оприлюднило маршрут пацієнта при оформленні інвалідності.