Цей документ дає можливість проаналізувати основні показники діяльності медичного підрозділу та розробити заходи для поліпшення якості медичного обслуговування. Звіт фельдшерсько-акушерського пункту відображає роботу, проведену фахівцями фельдшерсько-акушерських пунктів протягом року. Він містить інформацію не лише про здійснені медичні маніпуляції за звітний період, але і про штатні посади медичних працівників.
Підсумки року: дайджест змін у медичному законодавстві
Форма № 24 «Звіт фельдшерсько-акушерського пункту» затверджена наказом МОЗ від 10.07.2007 № 378.
Звіт складають відповідальні особи фельдшерсько-акушерських пунктів незалежно від їх форми власності та підпорядкування. Це може бути керівник чи інший працівник. Відповідає за своєчасність складання документа та правдивість даних в ньому завідувач ФАПу.
Повне найменування медичного закладу та адресу його розташування зазначають в адресній частині звіту.
Персональна відповідальність за достовірність внесеної до документа інформації несе особа, яка складала звіт (її прізвище, ім'я та по батькові, а також контактний телефон наведені у відповідних графах). Засвідчують документ підписом керівника та печаткою медичного закладу.
Як упровадити нові посади керівників
Бланк звіту фельдшерсько-акушерського пункту — форма № 24
 
Які документи є підставою для формування форми № 24
Форма № 24 заповнюють на підставі медичних форм, затверджених наказом МОЗ від 27.12.99 № 302:
- № 039/о «Щоденник роботи середнього медичного персоналу поліклініки (амбулаторії), диспансера, консультації, здоровпункту; фельдшерсько-акушерського пункту»
 - форми № 074/о «Журнал реєстрації амбулаторних хворих»
 - форми № 032/о «Журнал запису родової допомоги вдома»
 - форми № 112/о «Історія розвитку дитини»
 - форми № 075/о «Зошит запису вагітних, які перебувають під наглядом фельдшерсько-акушерського пункту»
 
- дітей, чий вік не досяг одного року, що перебувають під наглядом фахівців пункту
 - вагітних, що перебували під наглядом фахівців ФАПу протягом звітного року
 - породіль з-поміж вагітних
 
Як заповнювати звіт за формою 24: інструкція
- медичний заклад
 - медичний персонал
 - надану медичну допомогу
 
Складники форми № 24
№ з/п  | Вид інформації  | Зміст  | 
1  | Дані, які характеризують медичний заклад  | характер функціонування закладу — постійний, сезонний  | 
кількість населених пунктів, які обслуговує заклад  | ||
наявність транспорту в закладі  | ||
наявність телефонної лінії  | ||
2  | Інформація про штати закладу  | у цифровій формі наводять дані про кількість штатних посад  | 
зазначають кількість зайнятих посад середнього медичного персоналу. Інформація про спеціалістів, які відсутні тимчасово (знаходяться у відрядженні, відпустці чи хворіють), включається до документа. Згідно з інструкцією щодо заповнення звіту до спеціалістів не включають працівників, які заміщують тимчасово відсутніх  | ||
кількість зайнятих посад молодшого медичного персоналу  | ||
кількість зайнятих посад іншого персоналу  | ||
число штатних працівників на кінець звітного року  | ||
3  | Медична допомога  | частота відвідувань пацієнтами для отримання медичних процедур (перев’язок, масажу)  | 
кількість відвідувань медичного закладу здоровими людьми для отримання медичних довідок, профілактичних оглядів  | ||
дані про кількість відвідувань пацієнтів вдома (хворих для надання медичних процедур чи здорових дітей, вагітних, породіль для огляду)  | ||
число пологів, прийнятих медичними працівниками поза медичними закладами. Виокремлюють інформацію про пологи, після яких жінки відмовились від госпіталізації до медичного закладу  | ||
інформація стосовно проведеної вакцинації проти туберкульозу дітей, які народились вдома та не були госпіталізовані до медичного закладу  | 
Звіт фельдшерсько-акушерського пункту дає можливість відстежити ситуацію зі смертністю на території, яку обслуговує медичний заклад. Зокрема, документ містить інформацію про кількість виданих фельдшерських довідок про смерть протягом звітного року.
