Цей документ дає можливість проаналізувати основні показники діяльності медичного підрозділу та розробити заходи для поліпшення якості медичного обслуговування. Звіт фельдшерсько-акушерського пункту відображає роботу, проведену фахівцями фельдшерсько-акушерських пунктів протягом року. Він містить інформацію не лише про здійснені медичні маніпуляції за звітний період, але і про штатні посади медичних працівників.
Підсумки року: дайджест змін у медичному законодавстві
Форма № 24 «Звіт фельдшерсько-акушерського пункту» затверджена наказом МОЗ від 10.07.2007 № 378.
Звіт складають відповідальні особи фельдшерсько-акушерських пунктів незалежно від їх форми власності та підпорядкування. Це може бути керівник чи інший працівник. Відповідає за своєчасність складання документа та правдивість даних в ньому завідувач ФАПу.
Повне найменування медичного закладу та адресу його розташування зазначають в адресній частині звіту.
Персональна відповідальність за достовірність внесеної до документа інформації несе особа, яка складала звіт (її прізвище, ім'я та по батькові, а також контактний телефон наведені у відповідних графах). Засвідчують документ підписом керівника та печаткою медичного закладу.
Як упровадити нові посади керівників
Бланк звіту фельдшерсько-акушерського пункту — форма № 24
Які документи є підставою для формування форми № 24
Форма № 24 заповнюють на підставі медичних форм, затверджених наказом МОЗ від 27.12.99 № 302:
- № 039/о «Щоденник роботи середнього медичного персоналу поліклініки (амбулаторії), диспансера, консультації, здоровпункту; фельдшерсько-акушерського пункту»
- форми № 074/о «Журнал реєстрації амбулаторних хворих»
- форми № 032/о «Журнал запису родової допомоги вдома»
- форми № 112/о «Історія розвитку дитини»
- форми № 075/о «Зошит запису вагітних, які перебувають під наглядом фельдшерсько-акушерського пункту»
- дітей, чий вік не досяг одного року, що перебувають під наглядом фахівців пункту
- вагітних, що перебували під наглядом фахівців ФАПу протягом звітного року
- породіль з-поміж вагітних
Як заповнювати звіт за формою 24: інструкція
- медичний заклад
- медичний персонал
- надану медичну допомогу
Складники форми № 24
№ з/п | Вид інформації | Зміст |
1 | Дані, які характеризують медичний заклад | характер функціонування закладу — постійний, сезонний |
кількість населених пунктів, які обслуговує заклад | ||
наявність транспорту в закладі | ||
наявність телефонної лінії | ||
2 | Інформація про штати закладу | у цифровій формі наводять дані про кількість штатних посад |
зазначають кількість зайнятих посад середнього медичного персоналу. Інформація про спеціалістів, які відсутні тимчасово (знаходяться у відрядженні, відпустці чи хворіють), включається до документа. Згідно з інструкцією щодо заповнення звіту до спеціалістів не включають працівників, які заміщують тимчасово відсутніх | ||
кількість зайнятих посад молодшого медичного персоналу | ||
кількість зайнятих посад іншого персоналу | ||
число штатних працівників на кінець звітного року | ||
3 | Медична допомога | частота відвідувань пацієнтами для отримання медичних процедур (перев’язок, масажу) |
кількість відвідувань медичного закладу здоровими людьми для отримання медичних довідок, профілактичних оглядів | ||
дані про кількість відвідувань пацієнтів вдома (хворих для надання медичних процедур чи здорових дітей, вагітних, породіль для огляду) | ||
число пологів, прийнятих медичними працівниками поза медичними закладами. Виокремлюють інформацію про пологи, після яких жінки відмовились від госпіталізації до медичного закладу | ||
інформація стосовно проведеної вакцинації проти туберкульозу дітей, які народились вдома та не були госпіталізовані до медичного закладу |
Звіт фельдшерсько-акушерського пункту дає можливість відстежити ситуацію зі смертністю на території, яку обслуговує медичний заклад. Зокрема, документ містить інформацію про кількість виданих фельдшерських довідок про смерть протягом звітного року.