Чи створювати в закладі пожежно-технічну комісію

5546

Запитання

Стандарти акредитації закладів охорони здоров’я, затверджені наказом МОЗ від 14.03.2011 № 142 (далі — Стандарти), передбачають наявність пожежно-технічної комісії. Проте норм щодо положення про її роботу законодавство не містить. То чи потрібно утворювати пожежно-технічну комісію закладу та які нормативні акти регламентують її діяльність?

Відповідь

Один із критеріїв, за яким оцінюють роботу закладу охорони здоров’я — наявність пожежно-технічної комісії (ПТК) та положення про її роботу (п. 17 гл. 8 розд. ІІ Стандартів). При цьому використовують методичні рекомендації «Оцінка діяльності закладів охорони здоров’я по стандартам акредитації», які розробив комунальний заклад «Харківський обласний інформаційно-аналітичний центр медичної статистики».

За цими рекомендаціями перевіряють:

  • наявність наказу про створення ПТК
  • наявність квартальних, піврічних планів, затверджених головою ПТК
  • протоколи засідань та рішення ПТК
  • наявність затверджених керівником планів-заходів щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірок

Проте чинні нормативно-правові акти вимог щодо створення ПТК не містять.

Зразки планів на 2020-й: скачайте

Типове положення про пожежно-технічну комісію втратило чинність на підставі наказу МНС від 20.05.2009 № 347.

З огляду на це пожежно-технічні комісії в установах, організаціях та на підприємствах, зокрема й у закладах охорони здоров’я, не створюють.

Зміни у ліцензуванні медичної практики у 2024 році

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оформити ліцензію на медичну практику

З'ясуйте, як отримати ліцензію на медичну практику, у які строки орган ліцензування прийматиме рішення про надання ліцензії й чи законно провадити медичну діяльність без ліцензії під час воєнного стану
50855

Ліцензія на провадження медичної практики в стоматології: які документи підготувати

Щоб провадити медичну практику в стоматології, спочатку отримайте ліцензію. Які документи підготувати для отримання ліцензії на медичну практику в стоматології, розповідаємо в статті
4154

Як повідомляти про зміни до ліцензії на медичну практику: вимоги МОЗ

Якщо медзаклад змінив найменування або засновника, розширює діяльність, закупив нове обладнання, то має повідомити про це орган ліцензування. Як внести зміни до ліцензії на медичну практику? Як оформити повідомлення? Куди і в який строк його слід надіслати? З’ясуємо далі
17601

Расширение медицинской лицензии

У медучреждения есть лицензия на медицинскую практику по сестринскому делу. Для работы с наркотиками нужно ввести в штат должность фельдшера, у которого есть право на такую деятельность. Противоречит ли это лицензионным условиям? Существует ли необходимость в прохождении фельдшером курсов сестринского дела? Нужно ли осуществлять расширение медицинской лицензии? Читайте комментарий юриста.
1545