Куди закладу звертатися в разі проблем з системою «Електронне здоров’я»
Запитання
Хто контролює роботу eHealth? Куди закладу звертатися в разі можливих проблем з програмним забепеченням?
Відповідь
Відповідає Артем ПИРОЖЕНКО, керівник МІС Health24:
В Україні система «Електронне здоров’я» складається з двох частин:
- центральний компонент, або центральна база даних;
- медичні інформаційні системи (МІС).
Роботу центрального компонента контролює державне підприємство «Електронне здоров’я». Воно відповідає за централізоване зберігання та оброблення інформації, забезпечує належну організацію кампанії з вибору лікаря та виявляє наявні порушення.
Читайте: "Реимбурсация в Украине"
МІС — це частина електронної системи охорони здоров’я. Вона автоматично розміщує, отримує і передає інформацію й документи щодо надання медичних послуг, дає змогу користувачам реєструватися, застосовувати сервіси з автоматичним обміном інформацією тощо.
Тож якщо в закладі виникли труднощі з роботою в системі, керівник чи інша особа може звернутися до державного підприємства «Електронне здоров’я» або безпосередньо до розробників обраної МІС.