Лист-повідомлення в Держлікслужбу

2658

Запитання

В якому вигляді подають лист-повідомлення в Держлікслужбу та про які саме зміни в роботі медичного закладу та документах потрібно інформувати.

Відповідь

Заклади охорони здоров’я не повідомляють орган ліцензування про всі зміни даних у документах, що додавали до заяви про отримання ліцензії.

Інформацію про зміни у документах надають у вільній формі. Для цього до Держлікслужби надсилають лист-повідомлення у строк, встановлений ліцензійними умовами, але не пізніше ніж через місяць з дня настання змін. На листі обов’язково має бути підпис керівника закладу. До листа додають копію документа, який є підставою для таких змін та підтверджує їх.

Лист-повідомлення необхідно надсилати до Держлікслужби у таких випадках:

 
  • змінилося найменування юридичної особи;
  • змінилася юридична адреса та/або адреса місця провадження діяльності (в тому числі, якщо змінилася назва вулиці);
  • призначили нового керівника закладу;
  • до роботи з підконтрольними речовинами допустили нових осіб;
  • створили нове та/або змінили місце провадження діяльності приміщення для зберігання наркотичних (психотропних) лікарських засобів.

До чого готуватися ЗОЗ після скасування Господарського кодексу

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Інформована згода пацієнта на лікування: форма № 003-6/о

Скачайте та з'ясуйте, як заповнити форму № 003-6/о «Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення і на присутність або участь учасників освітнього процесу»
36569