Лист-повідомлення в Держлікслужбу
Запитання
В якому вигляді подають лист-повідомлення в Держлікслужбу та про які саме зміни в роботі медичного закладу та документах потрібно інформувати.
Відповідь
Заклади охорони здоров’я не повідомляють орган ліцензування про всі зміни даних у документах, що додавали до заяви про отримання ліцензії.
Інформацію про зміни у документах надають у вільній формі. Для цього до Держлікслужби надсилають лист-повідомлення у строк, встановлений ліцензійними умовами, але не пізніше ніж через місяць з дня настання змін. На листі обов’язково має бути підпис керівника закладу. До листа додають копію документа, який є підставою для таких змін та підтверджує їх.
Лист-повідомлення необхідно надсилати до Держлікслужби у таких випадках:
- змінилося найменування юридичної особи;
- змінилася юридична адреса та/або адреса місця провадження діяльності (в тому числі, якщо змінилася назва вулиці);
- призначили нового керівника закладу;
- до роботи з підконтрольними речовинами допустили нових осіб;
- створили нове та/або змінили місце провадження діяльності приміщення для зберігання наркотичних (психотропних) лікарських засобів.