Лист-повідомлення в Держлікслужбу

2539

Запитання

В якому вигляді подають лист-повідомлення в Держлікслужбу та про які саме зміни в роботі медичного закладу та документах потрібно інформувати.

Відповідь

Заклади охорони здоров’я не повідомляють орган ліцензування про всі зміни даних у документах, що додавали до заяви про отримання ліцензії.

Інформацію про зміни у документах надають у вільній формі. Для цього до Держлікслужби надсилають лист-повідомлення у строк, встановлений ліцензійними умовами, але не пізніше ніж через місяць з дня настання змін. На листі обов’язково має бути підпис керівника закладу. До листа додають копію документа, який є підставою для таких змін та підтверджує їх.

Лист-повідомлення необхідно надсилати до Держлікслужби у таких випадках:

 
  • змінилося найменування юридичної особи;
  • змінилася юридична адреса та/або адреса місця провадження діяльності (в тому числі, якщо змінилася назва вулиці);
  • призначили нового керівника закладу;
  • до роботи з підконтрольними речовинами допустили нових осіб;
  • створили нове та/або змінили місце провадження діяльності приміщення для зберігання наркотичних (психотропних) лікарських засобів.

Все на 4. Розбір найцікавіших кейсів за рік

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою