Лист-повідомлення в Держлікслужбу

1916

Запитання

В якому вигляді подають лист-повідомлення в Держлікслужбу та про які саме зміни в роботі медичного закладу та документах потрібно інформувати.

Відповідь

Заклади охорони здоров’я не повідомляють орган ліцензування про всі зміни даних у документах, що додавали до заяви про отримання ліцензії.

Інформацію про зміни у документах надають у вільній формі. Для цього до Держлікслужби надсилають лист-повідомлення у строк, встановлений ліцензійними умовами, але не пізніше ніж через місяць з дня настання змін. На листі обов’язково має бути підпис керівника закладу. До листа додають копію документа, який є підставою для таких змін та підтверджує їх.

Лист-повідомлення необхідно надсилати до Держлікслужби у таких випадках:

 
  • змінилося найменування юридичної особи;
  • змінилася юридична адреса та/або адреса місця провадження діяльності (в тому числі, якщо змінилася назва вулиці);
  • призначили нового керівника закладу;
  • до роботи з підконтрольними речовинами допустили нових осіб;
  • створили нове та/або змінили місце провадження діяльності приміщення для зберігання наркотичних (психотропних) лікарських засобів.

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою