Отримуйте актуальну інформацію щодо стану справи, роз’яснення про порядок оскарження рішень експертних команд та інші консультації щодо оцінювання повсякденного функціонування особи (ОПФО)

У Центрі оцінювання повсякденного функціонування осіб (далі — Центр) запрацювала нова гаряча лінія:
Оцінювання повсякденного функціонування особи
Гаряча лінія допоможе з'ясувати:
- чи зареєстрована справа в Центрі;
- на якому етапі перебуває розгляд справи;
- як правильно оскаржити рішення експертної команди;
- яку контактну інформацію Центру слід використовувати для подальших звернень.
Отримати консультацію можна з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 16:00.
Раніше МОЗ запустило гарячу лінію з питань роботи електронної системи ОПФО.
З'ясуйте більше інформації про формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність, а саме що таке МВТН, як його створювати та продовжувати
У статті розглянемо нормативну базу з питань реімбурсації лікарських засобів та медичних виробів, актуальні переліки, затверджені МОЗ, та умови отримання препаратів за урядовою програмою
Охарактеризуймо специфіку Програми медгарантій на 2025 рік та пакети послуг, які можуть надавати заклади в її межах
Що вже відомо про Програму медгарантій на 2026 рік та пакети послуг, які зможуть надавати заклади в її межах
НСЗУ може заплатити лише за декларацію, яку подали з дотриманням усіх правил. Як заповнити й підписати документ — роз’яснюємо у статті