Отримуйте актуальну інформацію щодо стану справи, роз’яснення про порядок оскарження рішень експертних команд та інші консультації щодо оцінювання повсякденного функціонування особи (ОПФО)

У Центрі оцінювання повсякденного функціонування осіб (далі — Центр) запрацювала нова гаряча лінія:
Оцінювання повсякденного функціонування особи
Гаряча лінія допоможе з'ясувати:
- чи зареєстрована справа в Центрі;
- на якому етапі перебуває розгляд справи;
- як правильно оскаржити рішення експертної команди;
- яку контактну інформацію Центру слід використовувати для подальших звернень.
Отримати консультацію можна з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 16:00.
Раніше МОЗ запустило гарячу лінію з питань роботи електронної системи ОПФО.
З'ясуйте більше про методику розрахунку капітаційної ставки та вартість послуг Програми медичних гарантій на її основі
У статті розглянемо нормативну базу з питань реімбурсації лікарських засобів та медичних виробів, актуальні переліки, затверджені МОЗ, та умови отримання препаратів за урядовою програмою
З'ясуйте більше інформації про формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність, а саме що таке МВТН, як його створювати та продовжувати
Охарактеризуймо специфіку Програми медгарантій на 2025 рік та пакети послуг, які можуть надавати заклади в її межах
Що вже відомо про Програму медгарантій на 2026 рік та пакети послуг, які зможуть надавати заклади в її межах