Реформа МСЕК: МОЗ запустило гарячу лінію з питань роботи електронної системи ОПФО

Блок під заголовком новини 1Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Медична справа. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
головний редактор порталу «Медична справа»
Отримайте відповіді щодо роботи системи оцінювання повсякденного функціонування особи та організаційних моментів процесу ліквідації МСЕК

Реформа МСЕК: МОЗ запустило гарячу лінію з питань роботи електронної системи ОПФО

Із 1 січня триває процес ліквідації МСЕК та впровадження нової системи оцінювання повсякденного функціонування особи (далі — ОПФО). Президент України підписав Закон України від 19.12.2024 № 4170-IX, який передбачає, що замість МСЕК в Україні мають працювати експертні комісії лікарів-практиків у кластерних та надкластерних лікарнях.
Оцінювання повсякденного функціонування особи

Для інформаційної підтримки пацієнтів та медичних працівників у процесі реформи системи ОПФО, яка замінила систему МСЕК, МОЗ створило окрему гарячу лінію:

  • 📞 0 800 60 20 19 — спеціалізована лінія з питань роботи електронної системи щодо ОПФО та організаційних моментів впровадження реформи МСЕК.

Також МОЗ нагадало про роботу своєї загальної гарячої лінії за номером

  • 📞 0 800 50 52 01.

Отримати консультацію можна щоденно з 08:00 до 20:00.

Раніше МОЗ затвердило бланк направлення на ОПФО та інші форми документації для його проведення. Також втратили чинність форми первинної облікової документації та накази, що регулювали роботу МСЕК.

За матеріалами МОЗ

Безперервний професійний розвиток медичних сестер у 2025 році

Статті за темою

Усі статті за темою

Як працює електронна система охорони здоров'я

З'ясуйте зі статті, які можливості забезпечує медзакладам і пацієнтам електронна система охорони здоров'я, які заклади мають там зареєструватися та які технічні вимоги до електронних медичних інформаційних систем
47304

Електронне направлення: як виписувати

Як лікарю первинки направити пацієнта до вузького спеціаліста? Як виписати направлення в стаціонар або на додаткові обстеження? Про це і не тільки — у статті
163912

Як штучний інтелект трансформує роботу керівника медичного закладу, лікаря та медсестри

Розглянемо основні способи застосування штучного інтелекту в роботі різних медичних працівників на основі аналітики української AI-платформи телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків Ringostat
5304

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді