МОЗ визначило основні проблеми, які виникають під час генерації COVID-сертифіката, та запропонувало алгоритм дій, який допоможе їх усунути.
⚡ Як лікувати пацієнтів із COVID-19: ЗМІНИ
Не має даних про вас
Такий статус може з’являтися після запиту на створення документа.
Якщо пацієнт робив запит через мобільний застосунок «Дія» , рекомендуйте повторити його на порталі. Якщо і там він отримує статус «Немає даних про вас», перевірте персональні дані пацієнта, а саме:
- ПІБ українською та англійською мовами, як у паспортних документах
- РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, який раніше називався індивідуальний податковий номер — ІПН)
- УНЗР — унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини
- дату народження, як у паспорті/свідоцтві про народження
- актуальний номер телефона, на якому можливо приймати і надсилати смс
УВАГА! Якщо пацієнт не може згенерувати сертифікат для своєї дитини віком до 18-ти років, упевніться, що внесена інформація, а саме РНОКПП та УНЗР, стосується саме дитини.
Також перевірте, чи немає дублів профілю пацієнта в системі або збігу із профілем іншої людини.
✅✅✅ Як правильно вводити вакцини
Помилка при генерації сертифіката
Якщо пацієнт отримує такий статус після запиту на COVID-сертифікат, виконайте дії, перераховані вище.
Сертифікат про вакцинацію недоступний
Якщо пацієнт отримав 1 або 2 дози щеплення, то направте його до пункту вакцинації, де внесуть його дані.
Порадьте оновити мобільний застосунок і надіслати повторний запит на генерацію COVID-сертифікату або зробити це на порталі «Дія».
Пацієнт також може отримати статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з текстом «Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення».
Якщо пацієнт вакцинувався проти COVID-19 за межами території України, сформувати COVID-сертифікат, який врахував би таку вакцинацію, він не зможе. МОЗ працює над тим, щоб додати таку можливість.
Номер партії вакцини помилковий
Скеруйте пацієнта до лікаря, який проводив щеплення та вносив медичний запис про вакцинацію до ЕСОЗ. Він позначить внесені раніше дані як помилкові і додасть правильні дані повторно. Інакше пацієнт не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримає COVID-сертифікат.
На жаль, сталася помилка
Порадьте пацієнту звернутися до технічної підтримки порталу та застосунка «Дія».
Раніше лікарі пояснили, чи можна вакцинувати проти COVID-19 осіб із супутніми хворобами.
За матеріалами фейсбук-сторінки МОЗ