Нові правила отримання ліцензії на обіг наркотичних засобів: коли запрацюють?

1 листопада в Україні стартує експериментальний проєкт з упровадження Єдиної державної електронної системи дозвільних документів. Серед них — і ліцензія на провадження господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів. Відповідну постанову КМУ ухвалив 11 серпня

Обіг підконтрольних речовин по-новому ►►► ТЕСТ

Експериментальний проєкт передбачає розбудову електронної системи надання адмінпослуг у сфері ліцензування. Поки що для участі в ньому обрали 13 видів ліцензованої діяльності. Такі послуги можна буде отримати через Єдиний державний веб-портал електронних послуг «Дія».

Ліцензію на обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів можна буде отримати онлайн

✅✅✅ Ліцензія на наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори: перелік документів

Перший етап проєкту триватиме понад 2 роки — із 1 листопада 2021-го до 31 грудня 2023 року. Під час цього етапу користувачі зможуть скористатися онлайн повним циклом процедур, пов’язаних із адмініструванням ліцензій:

  • отримати адмінпослуги у сфері ліцензування щодо видачі, зупинення чи відновлення дії ліцензії, її анулювання тощо
  • подати скаргу на дії органів ліцензування
  • одержати інформацію про перевірки
  • генерувати ліцензійні справи тощо

Усі ці процедури стосуються й провадження господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів. Однак для того щоб такий функціонал запрацював, до 1 листопада МОЗ має забезпечити електронну інформаційну взаємодію між першою чергою Єдиної державної електронної системи дозвільних документів та Ліцензійним реєстром із медичної практики у режимі реального часу.

Та попри зміни, ніхто не забороняє подавати документи, як і раніше, в паперовій формі. Відповідно, суб’єкти господарювання зможуть обирати зручний спосіб, щоб подати заяву:

  • в електронній формі
  • на папері

Однак адмініструвати ліцензії все одно будуть через Єдину державну електронну систему дозвільних документів.

 

Нагадаємо, із 1 вересня мобільні амбулаторії на Дніпропетровщині візьмуть участь у пілотному проєкті з проведення ЗПТ.

 

За матеріалами сайту МОЗ

 

 

Як створити наглядову раду ЗОЗ: алгоритм дій від розробників постанови

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронне направлення: як виписувати

Паперовий документообіг залишився в минулому. Як лікарю первинки направити пацієнта до вузького спеціаліста? Як виписати направлення в стаціонар або на додаткові обстеження? Про це і не тільки — у статті
130910

Класифікація медичної допомоги ICPC-2-E: як користуватись лікарям на первинці

Із2018 року лікарі первинки використовують україномовний варіант класифікатора ICPC-2. З'ясуйте, як застосовувати класифікатор. Скачайте таблицю з кодами Міжнародної класифікації первинної медичної допомоги ICPC-2-E, перегляньте таблицю співставлення кодів ICPC-2-E та МКХ-10
52730

Медсестра та ЕСОЗ: як зареєструватися і працювати зі власного профілю

Допоможемо медсестрам зареєструватися в електронній системі охорони здоров’я (далі — ЕСОЗ), адже цього вимагає НСЗУ. Підкажемо, які дані вносити та як працювати в ЕСОЗ залежно від специфіки ЗОЗ чи відділення
2038

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді