НСЗУ розробила обов’язкове брендування для законтрактованих надавачів медичних послуг

НСЗУ надіслала наліпки, інформаційні постери, флаєри усім закладам-партнерам, які надають первинну та спеціалізовану меддопомогу

Три документи для позапланової перевірки Держлікслужби

Брендована продукція:

1. Наліпка з лого НСЗУ та словами «Договір з НСЗУ». Її слід розмістити на вхідних дверях головного та, по можливості, на дверях решти корпусів медзакладу.

2. Плакати з інформацією про НСЗУ та Програму медичних гарантій:

  • як скористатися Програмою медгарантій пацієнту
  • що таке пріоритетні послуги та маршрут до них

Слід розмістити на інформаційних стендах у вхідній зоні медзакладу.

НСЗУ розробила обов’язкове брендування для законтрактованих надавачів медичних послуг

3. Наліпки з усіма послугами, які надає заклад за контрактом з НСЗУ. Вони також є обов’язковим елементом брендування. І їх так само слід розмістити на інформаційному стенді у вхідній зоні ЗОЗ.

4. Посібник з брендування. Допоможе правильно розмістити наліпки, оформити інформаційні стенди та користуватись інформаційними матеріалами.

Найближчим часом НСЗУ розмістить на своєму сайті макети обов’язкових і необов'язкових елементів брендування. Брендовану продукцію розроблено та виготовлено завдяки підтримці USAID Ukraine — USAID Україна «Підтримка реформи охорони здоров’я».

За матеріалами НСЗУ

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів (ІІ група)

Статті за темою

Усі статті за темою

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді