Як розмовляти з пацієнтами про COVID-19

ЮНІСЕФ, МОЗ та ГО «Practicum» розробили посібник «Як розмовляти з пацієнтами про COVID-19»

Ваш безплатний доступ до КПК медсестер

ПосібникПереглянути

Посібник містить практичні поради медичним працівникам:

  • які правила поведінки під час пандемії COVID-19
  • як ефективно комунікувати з пацієнтами
  • як підтримувати їхніх родичів у різних ситуаціях

Автори посібника впевнені, що консультації, які проводять медики щодо COVID-19, дадуть змогу зменшити ризик інфікування, попередити стигму, зменшити стрес, допомогти пацієнтам та підтримати їхні родини.

✅✅✅ Підвищення кваліфікації медиків: ТОП-10 онлайн-ресурсів

Як розмовляти з пацієнтами про COVID-19

За матеріалами ЮНІСЕФ

Як розмовляти з пацієнтами про COVID-19
Тетяна Тарасюкзасновник Юридичної компанії «Medcraft», Луцьк
Уявімо: медичний працівник порушує вимоги санепідрежиму, визначені зокрема і в локальному наказі по закладу. Він часто нехтує ЗІЗ та не дотримується правил, коли надягає чи знімає їх

Ефективний керівник медсестринського персоналу

Статті за темою

Усі статті за темою

Фінансування БПР медичних працівників — 2024

Як держава фінансуватиме безперервний професійний розвиток працівників сфери охорони здоров’я у 2024 році? Чи змінився розмір відшкодування з минулого року, і хто може на нього розраховувати? Читайте про це у статті
293

Підвищення кваліфікації медичних працівників у Вищій школі безперервного професійного розвитку

Хочете опанувати нові знання, розібратися в складних питаннях медичного законодавства та підвищити кваліфікацію? Обирайте потрібну програму та починайте проходити навчання онлайн у Вищій школі БПР
29731

Атестація лікарів під час війни: актуальні зміни

Впродовж дії воєнного стану лікарі не проходять атестацію. Утім це не означає, що не треба підвищувати кваліфікацію і набирати бали БПР. Читайте у статті докладно про атестацію лікарів під час війни
202798

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді