ЮНІСЕФ, МОЗ та ГО «Practicum» розробили посібник «Як розмовляти з пацієнтами про COVID-19»
Ваш безплатний доступ до КПК медсестер
Посібник містить практичні поради медичним працівникам:
- які правила поведінки під час пандемії COVID-19
- як ефективно комунікувати з пацієнтами
- як підтримувати їхніх родичів у різних ситуаціях
Автори посібника впевнені, що консультації, які проводять медики щодо COVID-19, дадуть змогу зменшити ризик інфікування, попередити стигму, зменшити стрес, допомогти пацієнтам та підтримати їхні родини.
✅✅✅ Підвищення кваліфікації медиків: ТОП-10 онлайн-ресурсів

За матеріалами ЮНІСЕФ
Уявімо: медичний працівник порушує вимоги санепідрежиму, визначені зокрема і в локальному наказі по закладу. Він часто нехтує ЗІЗ та не дотримується правил, коли надягає чи знімає їх
До 1 березня 2025 року кожен лікар має подати особисте освітнє портфоліо до відділу кадрів. Як його заповнювати та що змінилося під час війни — читайте у статті
Читайте у статті про правила та алгоритм зарахування до інтернатури зі стоматології та про те, як проводять оцінку результатів навчання інтерна-стоматолога
З'ясуйте, як працює система БПР для медсестер в Україні. Адже Уряд зобов’язав медсестер відвідувати заходи з визначеного переліку, щоб здобувати бали БПР та готувати особисте освітнє портфоліо
Які зміни до безперевного професійного розвитку (БПР) працівників сфери охорони здоров’я актуальні у 2025 році? Читайте у статті
Упродовж дії воєнного стану медики не проходять атестацію. Утім це не означає, що не треба підвищувати кваліфікацію і набирати бали БПР. Читайте у статті докладно про це