Як розмовляти з пацієнтами про COVID-19

ЮНІСЕФ, МОЗ та ГО «Practicum» розробили посібник «Як розмовляти з пацієнтами про COVID-19»

Ваш безплатний доступ до КПК медсестер

ПосібникПереглянути

Посібник містить практичні поради медичним працівникам:

  • які правила поведінки під час пандемії COVID-19
  • як ефективно комунікувати з пацієнтами
  • як підтримувати їхніх родичів у різних ситуаціях

Автори посібника впевнені, що консультації, які проводять медики щодо COVID-19, дадуть змогу зменшити ризик інфікування, попередити стигму, зменшити стрес, допомогти пацієнтам та підтримати їхні родини.

✅✅✅ Підвищення кваліфікації медиків: ТОП-10 онлайн-ресурсів

Як розмовляти з пацієнтами про COVID-19

За матеріалами ЮНІСЕФ

Як розмовляти з пацієнтами про COVID-19
Тетяна Тарасюкзасновник Юридичної компанії «Medcraft», Луцьк
Уявімо: медичний працівник порушує вимоги санепідрежиму, визначені зокрема і в локальному наказі по закладу. Він часто нехтує ЗІЗ та не дотримується правил, коли надягає чи знімає їх

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів (ІІ група)

Статті за темою

Усі статті за темою

Як побудувати культуру управління у медичному закладі, щоб досягати найкращих результатів

Питання ефективного управління персоналом ЗОЗ стоїть на першому місці в структурі управління. Тож читайте у статті про те, як враховувати внутрішні проблеми та обґрунтовувати вибір рішення відповідно до ситуації
3360

Підвищення кваліфікації медичних працівників у Вищій школі безперервного професійного розвитку

Хочете опанувати нові знання, розібратися в складних питаннях медичного законодавства та підвищити кваліфікацію? Обирайте потрібну програму та починайте проходити навчання онлайн у Вищій школі БПР
43570

Програма підвищення кваліфікації у Вищій школі БПР «Національна сертифікація керівників закладів охорони здоров'я — 2025»

Після навчання ви успішно проходитимете перевірки держорганів, не матимете проблем із ліцензією, пацієнтами та працівниками вашого закладу
10417

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді