Медичний директор: як призначити й оплатити працю
Заступник директора з медсестринства — це посадовець, який організовує роботу середнього медичного персоналу та сприяє підвищенню її якості. Посаду «заступник директора з медсестринства» ви не знайдете у класифікаторі професій. Та з огляду на правила утворення назв похідних посад її код має збігатися з кодом посади медичного директора — 1210.1. Відповідно заступник з медсестринства належить до керівного складу ЛПЗ.
Ієрархічно заступник меддиректора з медсестринства підпорядковується медичному директору, а його діяльність регулює чинне законодавство в медичній галузі, локальні накази, колективний договір, правилам внутрішнього розпорядку та посадова інструкція.
✅✅✅ Вища школа головної медсестри: як навчатися
Заступник медичного директора з медсестринства — посадова інструкція
Заступник директора з медсестринства: посадові обов’язки
Заступник директора з медсестринства повинен:
- організовувати роботу середнього та молодшого медичного персоналу, контролювати виконання ними посадових обов’язків та розпоряджень адміністрації
- раціонально розміщувати середній та медичний персонал по робочих місцях
- регулярно обходити структурні підрозділи й оцінювати якість роботи підпорядкованого персоналу, дотримання ними положень трудової дисципліни, розгляду скарг пацієнтів та оперативного на них реагування
- організовувати облік:
- наркотичних препаратів, лікарських засобів, що містять спирт
- бланків спеціального обліку
- забезпечувати дотримання положень санітарно-протиепідемічного режиму, правил асептики й антисептики тощо
- організовувати облік наявних у закладі контрольно-вимірювальних приладів, забезпечувати регулярне проведення державної метрологічної повірки медичного устаткування, контролювати своєчасне проведення планового технічного і поточного ремонту медичної апаратури
- брати участь у роботі комісії щодо списання несправних приладів та устаткування
- організовувати навчання середнього медичного персоналу щодо правил ведення медичної документації, ознайомлювати прийнятих на роботу медсестер з правилами внутрішнього розпорядку тощо
- вживати заходів щодо підвищення кваліфікації та проведення атестації середнього медичного персоналу
- організовувати практичне навчання студентів профільних спеціальностей медичних ВНЗ
- організовувати та скеровувати роботу Ради медичних сестер
- контролювати своєчасність та правильну підготовку обліково-звітної та статистичної документації
- спільно з адміністрацією лікарні оцінювати роботу середнього та молодшого медичного персоналу
Вимоги до знань заступника директора з медсестринства
Особа, яку призначають на посаду заступника з медсестринства, має знати:
- основи менеджменту
- чинне законодавство в медичній галузі
- основи міжнародного права
- демографічну ситуацію в регіоні
- положення свої посадової інструкції
- правила одержання, обліку,
- санітарно-протиепідемічні положення
Також важливо вміти раціонально складати графіки роботи медперсоналу, працювати на ПК; знатися на правилах ведення меддокументації й основах інформаційних технологій.
Заступник директора з медсестринства: вимоги до кваліфікації
Згідно з посадовою інструкцією заступник медичного директора з медсестринства має мати вищу освіту II рівня за ступенем магістра (спеціаліста) у галузі знань «Охорона здоров’я» за спеціальністю «Медсестринство», спеціалізацію за фахом «Організація і управління охороною здоров’я» та щонайменше 5 років стажу за основною спеціальністю.
Це дистанційне навчання для головних та старших медичних сестер, які хочуть поглибити знання з певної теми та підвищити кваліфікацію. Якщо не маєте часу відвідувати очні курси й шукаєте якісні ресурси із перевіреною, повною та актуальною інформацією, Вища школа головної медсестри — для вас!