Якщо працівники усіх структурних підрозділів дотримують етичних норм та чітко виконують свої професійні обов’язки, це позитивно впливає на лікувальний процес. До того ж працювати відповідно до вимог Кодексу — в інтересах самих працівників. Робота набагато легша, коли є підтримка колег, можливості для саморозвитку та вдячні слова пацієнтів у відповідь на турботу. Ба більше, згуртована команда медпрацівників сприятиме динамічному розвитку всього закладу.
Скачайте зразок Кодексу корпоративної культури медсестер
Читайте: "Знаки безпеки в медзакладі: докладний гід"
Кожен член колективу має знати правила корпоративної культури, як-от:
- доброзичливо вітайте усіх, кого бачите у закладі вперше за день;
- дотримуйте принципів субординації та взаємоповаги;
- увічливо ставтеся до всіх працівників закладу охорони здоров’я;
- допомагайте колегам, якщо вони просять про це;
- не критикуйте і не з’ясовуйте стосунків із колегами у присутності пацієнта або його родичів;
- коректно робіть зауваження працівнику, який порушив етичні норми (якщо не допомагає — розкажіть про це його керівнику).
Читайте: "Уход за паллиативным больным: гигиена, профилактика пролежней, питание"
Медпрацівники мають усвідомлювати, що несуть персональну відповідальність перед пацієнтами за виконання своїх посадових обов’язків: якщо хтось порушить норми корпоративної етики, на нього чекає дисциплінарне чи адміністративне стягнення.